Re: Proszę o poradę dla początkującego ogrodnika

From: "tade" <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Proszę o poradę dla początkującego ogrodnika
Date: Wed, 9 Jun 2004 12:12:56 +0200

Użytkownik "Stefano"

> Czy z powrotem nie zasieją się chwasty?
>
> Czy może poczekać do jesieni?
>
> Strasznie mi zależy żeby już ruszyć "w Pole" z trawniczkiem, jakimis
> iglaczkami krzaczkami mam sporo nasionek i aż sie palę żeby zrobić z
> nich użytek
>
> Czy może mi ktoś podpowiedzieć?
Witaj
ja bym Ci radzil zastosować Rondup. 1 l/ok 28 zł z powodzeniem wystarczy do
tej powierzchni na ok 2 opryski. Jak masz dostęp do sprzętu, to pryskaj
opryskiwaczem ciagnikowym, temperatura im wyższa tym lepiej, tylko wybierz
wieczór bezwietrzny, poniewaz środek jest totalnie skuteczny i niechcący
możesz zniszczyć okoliczne uprawy:). Biorąc pod uwagę skuteczność, niską
szkodliwość /biodegradacja/ oraz koszty całej opracji odchwaszczania jest to
najlepsze rozwiązanie. Nie ma również działania następczego, możesz potem
sadzić czy siac najbardziej wrażliwe rośliny. A napracowac sie i tak
zdążysz.
pozdrawiam
tade