Proszę o poradę w sprawie pralek INDESIT !!!

1. Data: 2003-01-31 13:59:23

Temat: Proszę o poradę w sprawie pralek INDESIT !!!
Od: "zderzak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !

Prosiłbym wszystkich co mieli do czynieniea ( lub nadal mają ) z tą firmą
( INDESIT ) o opinie pralek .

Jeśli nie ta firma - to która według Was jest naj..... ?

Z góry dzięki !

Pozdrawiam Krzysztof z Poznania
k...@p...onet.pl
z...@p...onet.pl
0-608-013-628

1. Data: 2003-02-01 09:48:27

Temat: Re: Proszę o poradę w sprawie pralek INDESIT !!!
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zderzak pisze:

> Prosiłbym wszystkich co mieli do czynieniea ( lub nadal mają ) z tą firmą
> ( INDESIT ) o opinie pralek .

Uzytkujemy od 2 lat model w105tx, mial roczna gwaracje i rok po jej uplywie
pralka sie zepsula. Za naprawe zabralem sie sam, po otwarciu pokrywy pralki
okazalo sie ze przyczyna awarii bylo niechlujstwo - hydrostat po prostu wisial
sobie na kabelkach opierajac sie o beben i wskutek wibracji rozregulowal sie.
Regulacja byla zmudna ale sie udalo bez pomocy specjalistow. Niemniej jednak
nie polecam - wewnatrz widac ze producent bardzo oszczedza na materialach.
Nastepnym razem bede sie staral znalezc pralke o dluzszym okresie gwarancji.

1. Data: 2003-02-02 09:39:21

Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
rmf.pl...

> [...]
| nie polecam - wewnatrz widac ze producent bardzo oszczedza na materialach.
| Nastepnym razem bede sie staral znalezc pralke o dluzszym okresie

Dokladnie to samo mieli moi rodzice! Hydrostat sie popsul, w wyniku tego
pralka nie chcial pracowac.

1. Data: 2003-02-03 12:29:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszystkich !
>
> Prosiłbym wszystkich co mieli do czynieniea ( lub nadal mają ) z tą firmą
> ( INDESIT ) o opinie pralek .

czesc,
od 6 lat piore w pralko-suszarce INDESIT i goraco polecam. Nic sie nie psuje,
ładnie pierze (choć podobno zalezy to od proszku).
Nic nie moge jej zarzucić.
Nie jestem w stanie w tej chwili podać dokładnych namiarów na typ ale mogę
sprawdzić jezeli jesteś zainteresowany.

Magik

1. Data: 2003-02-04 13:49:48

Od: Dariusz Dziewulski <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

od lat ja i rodzice Elektrolux... nie wiemy co to serwis...

pzdr
darek

meble kuchenne
Grill na balkonie
[SPAM] Do wynajęcia, centrum Gdyni.
Mały odkurzacz do "doraźnego" sprzątania
liczniki wody