Prosze o szybka odpowiedz

1. Data: 2004-12-05 20:54:36

Temat: Prosze o szybka odpowiedz
Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna o 19 zabrala tabl antykonc
O 22 miala jakies dolegliwosci zoladkowe i skonczylo sie na biegunce.
Jak sie to ma do zabezpieczenia jest to 3ci dzien nowego opakowania.

2. Data: 2004-12-05 22:05:57

Temat: Odp: Prosze o szybka odpowiedz
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna o 19 zabrala tabl antykonc
> O 22 miala jakies dolegliwosci zoladkowe i skonczylo sie na biegunce.
> Jak sie to ma do zabezpieczenia jest to 3ci dzien nowego opakowania.

Przeczytaj ulotke.Ale z tego co wiem to biegunka badz wymioty mogą miec w
pływ na wchłonienie sie srodka antykoncepcyjnego, jednak w wiekszosci
przypadków pigułka wchłania sie ok 4h wiec jak masz farta to twoja wybranka
moze spac spokojnie, ale nie mówie ze napewno, zaznajomcie sie z ulotką.
Pozdrawiam.
Looca

3. Data: 2004-12-05 22:10:42

Temat: Re: Prosze o szybka odpowiedz
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyna o 19 zabrala tabl antykonc

pigułaka wchlania sie 3-4 godziny , od 19 do 22 mineło 3

ja bym dla pewnosci wzieła kolejna, no i polecam zaznajomic sie z ulotka tam
wszystko jest opisane , jak postępowac w sytuacji biegunek czy wymiotów takze

pozdr

Aska

nadmierne nocne pocenie
Szukam ankiet medycznych...