Re: Protekcjonalny pacan!

Data: 2018-10-29 13:55:38
Temat: Re: Protekcjonalny pacan!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

> "Może to mieć przyczyny obiektywne: porzucenie UE jest po prostu złą
> decyzją, cokolwiek mówią entuzjaści Leave. Zresztą nawet wśród nich
> entuzjazm słabnie, bo dociera do nich, jak skomplikowany i niebezpieczny
> dla jedności państwa jest to proces.
>
> Wystarczy przypomnieć, że Szkocja wraca do idei swojego niezależnego
> referendum nad ostatecznym wyjściem UK z UE, a tam obóz Remain miał i ma
> przewagę. Soros może mieć rację, wspierając donacją kampanię na rzecz
> drugiego referendum w sprawie brexitu"

Ojcowie chrzestni Brexitu (Farage, Putin & Co.) o jednej sprawie
zapomnieli. O Irlandii, bo gdyby ta zechciala wyjsc z UE, to jeden
klopot bylby z glowy. A tak ludzie chca jeszcze drugiego referendum,
Szkocja chce tez referendum i ew. rozwodu, rzad planuje czarterowac
statki do przewozenia zywnosci i lekarstw, bo kontrole celne w Calais na
dlugie miesiace zablokuja zaopatrzenie, rowniez fabryki samochodow i
warsztaty obawiaja sie trudnosci z czesciami zamiennymi.
Unia nie chce sie zgodzic tylko na swobodny przeplyw towarow, a wiec w
razie braku zgodnosci beda kontrole paszportowe i celne, cudzoziemcy
beda wydalani z UK, brytyjscy emeryci beda mieli cieniutko w UE...
A pan Nigel Farage ze wzgledu na niemiecka zone ma dwupaszportowe dzieci
i sam podobno tez chodzil do ambasady po drugi paszport.

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/nigel
-farage-german-citizenship-application-embassy-queue
-claims-complete-rubbish-rejected-latest-a7194161.ht
ml

Dla uspokojenia polexit nie bylby tak dramatyczny jak brexit. Unia w
przypadku brexitu traci sporo pieniedzy, przy polexicie zyskuje. UK nie
ma sie z kim stowarzyszac. Polska ma w sasiedztwie unie euroazjatycka, a
dalej Chiny. ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti