Protekcjonalny pacan!

1. Data: 2018-10-28 14:10:53

Temat: Protekcjonalny pacan!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Że też dopiero teraz się obudzili - my tu w Polsce od POczątku go znamy:

Brytyjskie tabloidy o Donaldzie Tusku: protekcjonalny pacan; dobrze, że
wychodzimy z UE:
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/brytyjskie-tabloidy
-o-donaldzie-tusku-protekcjonalny-pacan-dobrze-ze-wy
chodzimy-z-ue/qj6bj1s?utm_source=plista&utm_medium=s
ynergy&utm_campaign=allonet_plista_n_desktop_wiadomo
msci

--
XL Polexit!

2. Data: 2018-10-28 15:16:24

Temat: Re: Protekcjonalny pacan!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-28 o 14:10, XL pisze:
> Że też dopiero teraz się obudzili - my tu w Polsce od POczątku go znamy:
>
> Brytyjskie tabloidy

LOL :)

70162,wlk-brytania-ludzie-chca-ponownego-referendum-
w-sprawie-brexitu.html

"To drugi największy protest w tym stuleciu"

https://wiadomosci.wp.pl/wielka-brytania-670-tys-lud
zi-przemaszerowalo-przez-londyn-chca-ponownego-refer
endum-ws-brexitu-6308077575009921a

"Liczba przeciwników Brexitu w Wielkiej Brytanii rośnie. Domagają się
kolejnego referendum w tej sprawie."

https://www.newsweek.pl/swiat/polityka/brytyjczycy-n
ie-chca-wychodzic-z-ue-bedzie-nowe-referendum/nyhdfw
4

"Ponad 2,6 mln dotychczasowych zwolenników brexitu, zdążyło zmienić w
tej sprawie zdanie i chce powrotu kraju do Unii - pokazały najnowsze
badania, na które powołuje się ,,Independent". Czy dane sprawią, że
Theresa May zwoła nowe referendum? Gdyby tak się stało, Wielka Brytania
miałaby szansę uniknąć przewidywanej polityczno-gospodarczej katastrofy,
pozostając członkiem UE."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-10-28 18:44:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> "To drugi największy protest w tym stuleciu"

cyt.
. Niedawno opublikowano także inny sondaż, wskazujący na to, że większość
Brytyjczyków ma już dość dyskusji na temat Brexitu i chciałaby to zakończyć wychodząc
z Unii, bez względu na zdolność do osiągnięcia porozumienia z UE - zauważa ekspert. -
Myślę więc, że apetyt na kolejne głosowanie jest ograniczony.

co do tych protestów:
Soros przeciw Brexitowi! Spekulant przeznaczył 400 tys. funtów na powtórzenie
referendum

Read more: http://www.pch24.pl/soros-przeciw-brexitowi--spekula
nt-przeznaczyl-400-tys--funtow-na-powtorzenie-refere
ndum,58147,i.html#ixzz5VFUJgioG

A tu od twoich fumfli:
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/17509
20,1,soros-przeciwko-brexitowi-finansuje-kampanie-na
-rzecz-drugiego-referendum.read

4. Data: 2018-10-29 09:05:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-28 o 18:44, b...@g...com pisze:

> [...]
Myślę więc, że apetyt na kolejne głosowanie jest ograniczony.

Może nie przeczytałem uważnie, ale skąd ten cytat i co to za sondaż?
Bo jednak sondaże pokazują, że większość nie chce wychodzenia z UE.
I ludzie wyszli na ulicę...

> co do tych protestów:
> Soros przeciw Brexitowi! Spekulant przeznaczył 400 tys. funtów na powtórzenie
referendum

Dobrze życzy Brytyjczykom, więc pomaga.

> Read more: http://www.pch24.pl/soros-przeciw-brexitowi--spekula
nt-przeznaczyl-400-tys--funtow-na-powtorzenie-refere
ndum,58147,i.html#ixzz5VFUJgioG

"Z kolei zwolennicy Brexitu twierdzą, że Wielka Brytania po wyjściu z UE
uwolni się od niemieckiego eksperymentu europejskiej jedności i pozwoli
gospodarce w końcu się rozwijać."

U nas też jest oszołomstwo, które chce wyjścia i uważa, że to
"niemiecki eksperyment" (trzeba być debilem nieznającym historii żeby
tak uważać) z UE i nie rozumie konsekwencji.
I co z tego?

> A tu od twoich fumfli:

Zaleciało ikselką.

> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/17509
20,1,soros-przeciwko-brexitowi-finansuje-kampanie-na
-rzecz-drugiego-referendum.read

"Może to mieć przyczyny obiektywne: porzucenie UE jest po prostu złą
decyzją, cokolwiek mówią entuzjaści Leave. Zresztą nawet wśród nich
entuzjazm słabnie, bo dociera do nich, jak skomplikowany i niebezpieczny
dla jedności państwa jest to proces.

Wystarczy przypomnieć, że Szkocja wraca do idei swojego niezależnego
referendum nad ostatecznym wyjściem UK z UE, a tam obóz Remain miał i ma
przewagę. Soros może mieć rację, wspierając donacją kampanię na rzecz
drugiego referendum w sprawie brexitu"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-29 13:11:27

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie zauważyłaś że Tusk broni interesów unijnych,
w tym i twoich. Bo Anglicy chętnie z UE chcą się wypisać
by noe płacić składek. Ale pragną zachować w stanie niezmienionym
umowy handlowe i inne przywileje stowarzyszeniowe.
Premier GB zapowiedziała że pracę w Zjednoczonym Królestwie
zatrzymają i na tęże pracę liczyć mogą ewentualnie wysoko wykwalifikowani
specjaliści.

I to ci się nie podoba?
To jak Twoim zdaniem powinien zachować się Przewodniczący UE?

Prawiczki to w ogóle są mondre inaczej.
Jaśnie Oświecony i Niepokalanie poczęty Prezes zauważył że w kamapani wyborczej
zastosowano KŁAMSTWO!
I jego zdaniem tę metodę stosowała Totalna Opozycja. I z tego powodu Pisarnia nie
wygrała w miastach.
Że przypomnę iż to Premier Dyzma-Marawiecki został w trybie wyborczym ukarany za
mówienie nieprawdy.
O słupku na Mierzeii nie wspomnę.
Kali, Kali mógłby się odnich uczyć pokrętnej moralności!

6. Data: 2018-10-29 13:55:38

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> referendum nad ostatecznym wyjściem UK z UE, a tam obóz Remain miał i ma
> przewagę. Soros może mieć rację, wspierając donacją kampanię na rzecz

Ojcowie chrzestni Brexitu (Farage, Putin & Co.) o jednej sprawie
zapomnieli. O Irlandii, bo gdyby ta zechciala wyjsc z UE, to jeden
klopot bylby z glowy. A tak ludzie chca jeszcze drugiego referendum,
Szkocja chce tez referendum i ew. rozwodu, rzad planuje czarterowac
statki do przewozenia zywnosci i lekarstw, bo kontrole celne w Calais na
dlugie miesiace zablokuja zaopatrzenie, rowniez fabryki samochodow i
warsztaty obawiaja sie trudnosci z czesciami zamiennymi.
Unia nie chce sie zgodzic tylko na swobodny przeplyw towarow, a wiec w
razie braku zgodnosci beda kontrole paszportowe i celne, cudzoziemcy
beda wydalani z UK, brytyjscy emeryci beda mieli cieniutko w UE...
A pan Nigel Farage ze wzgledu na niemiecka zone ma dwupaszportowe dzieci
i sam podobno tez chodzil do ambasady po drugi paszport.

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/nigel
-farage-german-citizenship-application-embassy-queue
-claims-complete-rubbish-rejected-latest-a7194161.ht
ml

Dla uspokojenia polexit nie bylby tak dramatyczny jak brexit. Unia w
przypadku brexitu traci sporo pieniedzy, przy polexicie zyskuje. UK nie
ma sie z kim stowarzyszac. Polska ma w sasiedztwie unie euroazjatycka, a
dalej Chiny. ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2018-10-29 16:24:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> by noe płacić składek. Ale pragną zachować w stanie niezmienionym
> umowy handlowe i inne przywileje stowarzyszeniowe.

Poczytaj, o co chodzi w brexicie.

> Premier GB zapowiedziała że pracę w Zjednoczonym Królestwie
> zatrzymają i na tęże pracę liczyć mogą ewentualnie wysoko wykwalifikowani
specjaliści.

Jasne - a sami rodowici Anglicy zaczną sprzedawać w sklepie, wywozić śmieci
i budować domy.

> I to ci się nie podoba?
> To jak Twoim zdaniem powinien zachować się

Nie kompromitować Polski swoim poziomem.

> Przewodniczący UE?

Czego?
UNII EUROPEJSKIEJ?
Tusk jest przewodniczącym RADY EUROPEJSKIEJ. To stanowisko czysto
synekuralne.
Może się dokształć, bo nie wiesz, o czym gadasz, zanim palniesz następne
bzdury.
I cóż się dziwić, że takie nieznate ludki jak Ty głosują jak głosują.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rada_Europejska

,,(...) Rada Europejska - instytucja Unii Europejskiej mająca za zadanie
wyznaczanie kierunków jej rozwoju i polityki.

Rady Europejskiej nie należy mylić z Radą Unii Europejskiej ani Radą
Europy.(..)"

,,Przewodniczącą UE" jest de facto tylko i wyłącznie Merkel, reprezentująca
tam interes Niemiec. A Tuska umieściła na synekurze, aby jej w tym nie
przeszkadzał.
--
XL

8. Data: 2018-10-29 17:01:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 13:55, Silvio Balconetti pisze:

> Dla uspokojenia polexit nie bylby tak dramatyczny jak brexit.

Dla Polski byłby.

> Unia w
> przypadku brexitu traci sporo pieniedzy, przy polexicie zyskuje.

Ale też i traci. Np. rynek zbytu, pracowników...

> UK nie
> ma sie z kim stowarzyszac. Polska ma w sasiedztwie unie euroazjatycka, a
> dalej Chiny. ;-)

(Wiem, że to z ;))
I ma Rosję, do czego właśnie dążą narodowcy. Nie bez powodu Rosja ich
finansuje. I nie tylko ich.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/176248
2,1,afera-tasmowa-kto-stal-za-kelnerami.read

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2018-10-29 17:03:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 16:24, XL pisze:

> ,,Przewodniczącą UE" jest de facto tylko i wyłącznie Merkel, reprezentująca
> tam interes Niemiec. A Tuska umieściła na synekurze, aby jej w tym nie
> przeszkadzał.

Takie coś nazywa się paranoją.
O kompletnym niezrozumieniu czym jest UE z litości nie wspomnę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-10-29 17:14:49

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Może Tusk Polskę kompromituje, może?
Za to aktualna ekipa rządowa darzona jest wielkim szacunkiem.
Poważana, i chętnie przyjmowana na salonach europejskich.
Wszyscy liczą się z jej opinią!
Zamiast ciskać się i gdakać lepiej się zreflektuj...,
Bo to tak wygląda jak pamiętne zwycięstwo Broszki, 1:27

PS. dobrze wiem jakie stanowisko piastuje pan Tusk,
ale dokształcać się zawsze warto. Czego i Tobie życzę.

Osobowość alkoholiczna...
Harry i Meghan...
Prawica w rozpaczy
Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.
Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi