Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi

1. Data: 2018-10-25 16:13:34

Temat: Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Może na czas przejazdu tych wybrańców narodu, trzeba zatrzymać ruch na drogach.
W końcu to dla nas narażają życie, innych użytkowników dróg i ulic.

2. Data: 2018-10-25 16:22:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Może na czas przejazdu tych wybrańców narodu, trzeba zatrzymać ruch na drogach.
> W końcu to dla nas narażają życie, innych użytkowników dróg i ulic.

Doceńmy Tuska - że sobie do domu latał samolotem.
Drogo? Ale jak bezpiecznie dla nas! Upsss, malutka literufffka -
bezpiecznie dla MAS :->

--
XL

3. Data: 2018-10-26 14:31:23

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.10.18 um 16:22 schrieb XL:

> Doceńmy Tuska - że sobie do domu latał samolotem.
> Drogo? Ale jak bezpiecznie dla nas! Upsss, malutka literufffka -
> bezpiecznie dla MAS :->

Wina Tuska, ze nie zbudowal tam lotniska i nie kupil wiecej samolotow,
zeby kazdy VIP sobie do domu latal?
Btw. Wierze, ze bedzie dobrze w Polsce skoro nawet w nic nie znaczacych
grupach dyskusyjnych (5-20 czytelnikow), forach, facebooku itd.
zglaszaja sie licznie obroncy "wybrancow suwerena". :-)
--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2018-10-26 15:05:43

Temat: Re: echa=c5=82o w inne go u=c5=bcytkownika drogi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> grupach dyskusyjnych (5-20 czytelnikow), forach, facebooku itd.
> zglaszaja sie licznie obroncy "wybrancow suwerena". :-)

Zrozumiałeś, że BRONIĘ Tuska?
??

--
XL

5. Data: 2018-10-26 16:20:41

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.10.18 um 15:05 schrieb XL:

> Zrozumiałeś, że BRONIĘ Tuska?
> ??

No pewno. ;-) Ja ze swojej strony zlozylbym mu wyrazy wspolczucia. Wiem,
ze lata business class i wchodzi wejsciem dla vipow, ale mimo wszystko
loty nie sa przyjemne, bo halas i malo ruchu. Nie mozna pograc w pilke
czy pobiegac, nie mozna tez podziwiac krajobrazow, zobaczyc misia,
slonia lub zyrafy, a moze sie zdarzyc, ze pilot ma depresje lub chce sie
popisac.
Pisali ostatnio, ze wicekanclerzowi Scholzowi samolot wzial sie zepsul i
sie spoznil na jakas wazna nasiadowe. Merkelowa tez miala jakies
godzinne postoje na lotniskach i awarie.

6. Data: 2018-10-26 17:48:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie spoznil na jakas wazna nasiadowe. Merkelowa tez miala jakies
> godzinne postoje na lotniskach i awarie.

Niech jeżdżą autobusami. Autobusy teraz są bardzo punktualne.

--
XL

7. Data: 2018-10-27 10:25:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/10/2018 o 15:13, k...@g...pl pisze:
> Może na czas przejazdu tych wybrańców narodu, trzeba zatrzymać ruch na drogach.
> W końcu to dla nas narażają życie, innych użytkowników dróg i ulic.

do domu jeszcze nie wlaza jak za JPII, nie ma tragedii

--
gazebo

8. Data: 2018-10-27 23:27:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 października 2018 16:13:35 UTC+2 użytkownik k...@g...pl
napisał:
> Może na czas przejazdu tych wybrańców narodu, trzeba zatrzymać ruch na drogach.
> W końcu to dla nas narażają życie, innych użytkowników dróg i ulic.

Chcieli mieć Szydło to na tym Szydle
tak jak Zabłocki wyszli na mydle ;D

Ogólnie pani Broszka bardzo sympatyczna, nie powiem. Ale jakieś fatum się za nią
wlecze, taki jak gdyby żeński przykład "szlemiela" z żydowskich bajek ludowych.
A skoro jest "szlemiel" to od czasu do czasu trafia się "szlemazel" któremu
"szlemiel" ów pecha przynośi.

9. Data: 2018-10-28 01:36:45

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.10.18 um 23:27 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> A skoro jest "szlemiel" to od czasu do czasu trafia się "szlemazel" któremu

Skoro poszlo na Zydow, to tak w sprawie formalnej. Boja sie oni
terrorystow czy suwerena, ze pani Szydlo az trzy opancerzone auta ma na
wyjazdy do domu?
Pytam o to, bo niedawno czytalem w "Spieglu" o spotkaniu niemieckich i
izraelskich politykow. Zza oceanu dolaczyl do nich Heiko Maas, MSZ,
ktory po czesci oficjalnej zostal jeszcze prywatnie i z przyjaciolka
zwiedzali Izrael, a pozniej odlecieli samolotem kursowym do domu. Gosc
poza tym lubi trialthon i nic nie pisza, zeby z tej okazji oczyszczali
okolice, a wczesniej zagradzali szlaki i sprawdzali wszystkich pasazerow
samolotu. Dziwne?

Wodan akbar!
--
saluto