Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.

1. Data: 2018-10-25 16:20:32

Temat: Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Polska dla Polaków.
Dla Polaków windy
Dla Polaków tramwaje
Dla Polaków autobusy
Dla Polaków kina i teartry
Dla Polaków...
W końcu bandyci zawsze się rozpychają i myślą że maja rację

2. Data: 2018-10-25 16:23:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Polska dla Polaków.
> Dla Polaków windy
> Dla Polaków tramwaje
> Dla Polaków autobusy
> Dla Polaków kina i teartry
> Dla Polaków...
> W końcu bandyci zawsze się rozpychają i myślą że maja rację

Trza było iść głosować.

--
XL

3. Data: 2018-10-28 09:18:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Głosowałem!
Zawsze biorę udział w wyborach.

4. Data: 2018-10-28 09:52:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Głosowałem!
> Zawsze biorę udział w wyborach.

Musisz się wobec tego zradykalizować - jak muzułmanie w Europie. Ja tak
zrobiłam.

--
XL

5. Data: 2018-10-28 12:22:28

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Że powinienem skretynieć.
O to Ci chodzi?

6. Data: 2018-10-28 12:33:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://sjp.pwn.pl/sjp/radykalny;2573353.html

--
XL

7. Data: 2018-10-28 12:56:46

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i...?

8. Data: 2018-10-28 13:53:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> No i...?

NO I - jedyną konstruktywną odpowiedzią na radykalizację muzułmańską w
Europie jest równoczesna radykalizacja narodowa w państwach cywilizacji
łacińskiej.

--
XL

9. Data: 2018-10-28 14:13:34

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że pod ideowym przywództwem dwóch Adolfów, Hitlera i Eichmanna!
W języku polskim brakuje słów na wyrażenie mojej dezaprobaty dla
bandytów skandujących nacjonalistyczno hitlerowskie hasła w trakcie
,,patriotycznych" bandyckich hucp, organizowanych w dniu 11 listopada.
W ogóle poglądy skrajno-prawicowe są dla mnie największym powodem do
moich lęków o przyszłość świata i los pokolenia moich dzieci.
Warto mieć na uwadze do kogo adresuje się określone postulaty i sugestie polityczne!
Czyli ,, nie ze mną te numery Bruner"

10. Data: 2018-10-28 14:26:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> moich lęków o przyszłość świata i los pokolenia moich dzieci.
> Warto mieć na uwadze do kogo adresuje się określone postulaty i sugestie

Toż mówię - radykalizuj się, zamiast skrobać stopą o stopę pod pierzyną i
narzekać.
Nie robisz nic - przyjmujesz MOJĄ wersję świata.
I dobrze.

--
XL

Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi
Tak się robi interesy w Polsce
Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Reptilianie atakują
Świetna reklama filmu!