Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.

21. Data: 2018-10-29 19:52:29

Temat: Re: Strach się bać co to będzie się działo w ś wię to prawdziwych patriotów.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 17:45, XL pisze:
> <k...@g...pl> wrote:
>> Bo zię nie modlę, nie daję na tacę
>
> Twoja wola.

Tak będzie, gdy państwo przestanie finansować katabasów z podatków.

> Oni też z czegoś żyć muszą.

To niech idą do pracy. Albo niech wierni ich utrzymują.

> Pracują dla wiernych.

Nie. Wyłudzają pieniądze od wiernych szantażując ich piekłem. To nie
jest praca.

> Nasz proboszcz chudy
> mocno - i mocno pracuje dla parafii. Kościół oświetlony, ogrzany,
> odmalowany - to kosztuje. Nie lubię, kiedy w kościele jest zimno, ciemno i
> brudno.

Bo chodzi o to żeby zbierać. Zawsze powód się znajdzie żeby coś
"odmalować", albo jeszcze większą świątynię postawić. A ile to
"malowanie" kosztowało, a ile zebrał, to inna sprawa...
Problemem jest to, że nikt ich z tego nie rozlicza i nie płacą od
dochodów podatków jak wszyscy inni normalni ludzie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-10-30 09:27:03

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mówię że są inne piękne zawody.
Można budować domy, można naprawiać samochody, można...
Można zrzucić tę czarną sukienkę.
Niekoniecznie trzeba ludziom wciskać kit za pieniądze.

23. Data: 2018-11-02 16:56:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Zawsze mówię że są inne piękne zawody.
> Można budować domy, można naprawiać samochody, można...
> Można zrzucić tę czarną sukienkę.
> Niekoniecznie trzeba ludziom wciskać kit za pieniądze.

Kit, i to za WIĘKSZE pieniadze, wciska się ludziom budując im domy i
sprzedając/naprawiając samochody - i nie płaczesz. Powtarzam - nic ci do
czyichś pieniędzy ani do czyjegoś kitu. Nawciskano ci kitu za darmo i
jeszcze się z tego cieszysz.

--
XL

Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi
Tak się robi interesy w Polsce
Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Reptilianie atakują
Świetna reklama filmu!