Protekcjonalny pacan!

21. Data: 2018-10-30 21:14:52

Temat: Re: Protekcjonalny pacan!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> <k...@g...pl> wrote:
>> Może Tusk Polskę kompromituje, może?
>
> Nie ma żadnego ,,może" w tym względzie.

https://i.wpimg.pl/627x/d.wpimg.pl/764530360-9893065
99/sondaz.png

--
XL

22. Data: 2018-10-30 21:57:57

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Oj ucz się ucz!
Może osiągniesz wystarczający poziom wiedzy,
który spowoduje dystans do zmanipulowanych dowodów.

Dyzma-Morawiecki ponownie musi przeprosić za gadanie bzdur.
Nad-Prezes Niepokalanie poczęty kijek wkopał, i kijka nie ma.
Prezydent-Adrian negocjował z faszystami i o swoim udziale w ich marszu głupoty i
ninawiści.

Tu masz prawdziwe przykłady kompromitacji politycznej!

23. Data: 2018-10-30 23:06:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

?

> Tu masz prawdziwe przykłady kompromitacji politycznej!

Tu?
https://wpolityce.pl/m/polityka/390569-interesujace-
doniesienia-z-brukselskich-kuluarow-kto-probuje-zasz
kodzic-porozumieniu-polski-z-ke-tusk-rozpowiada-ze-p
is-go-aresztuje

--
XL

24. Data: 2018-10-31 05:24:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

To napisał jakiś baran!
Tusk niczego nie musi opowiadać, bo jaki jest koń to każdy widzi.
Rząd RP nie respektuje traktatów unijnych.
Łamie obowiązujące prawo.
Prezydent RP zamiast jak to przysięgał, stać na straży Konstytucji, łamie ją.
PiS stworzył państwo oparte na kłamstwie, i na nieprzestrzeganiu trójpodziału władzy.
Rozdaje pieniądze, kupjąc sobie elektorat. W szczególności chętnie pompują kasę na
rzecz KK.
Minister, przepraszam za wyrażenie, minister Gliński zapowiedział dotację w/wysokości
70mln PLN,
dla ,,ojca" Rydzyka. To są pieniądze z budżetu, czyli nasze Polaków.
Czy mnie ktoś zapytał o to czy zgadzam się dotować tę czarną mafię?

25. Data: 2018-10-31 09:17:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> To napisał jakiś baran!
> Tusk niczego nie musi opowiadać, bo jaki jest koń to każdy widzi.
> Rząd RP nie respektuje traktatów unijnych.

:-))

> Łamie obowiązujące prawo.

:-))

> Prezydent RP zamiast jak to przysięgał, stać na straży Konstytucji, łamie ją.

Który Artykuł Konstytucji konkretnie?

> PiS stworzył państwo oparte na kłamstwie, i na nieprzestrzeganiu trójpodziału
władzy.

:-))

> Rozdaje pieniądze,

...ktôre za PO były rozkradane przez mafie paliwowe, alkoholowe i VATowskie
oraz WSI (Pro Civili).
Ty się o te pieniądze nie kłóć - tych pieniędzy po prostu dla ludzi ,,nie
było" za PO. Gdyby dziś PO była u władzy, nadal by ich ,,nie było" dla
ludzi. Traktuj więc teraz ty te pieniądze JAKBY ICH NIE BYŁO i nie
zaprzątaj sobie nimi swojej głowy, jak Polacy musieli robić przez 8 lat.

> kupjąc sobie elektorat.

KIERUJE pieniądze na cele SPOŁECZNE. Czyli na to, na co powinien pieniądze
kierować rząd.
Wy, POwiacy, do dziś siedzicie w swoim matriksie - was takie działanie
bulwersuje :->

> [...]
> w/wysokości 70mln PLN,
> dla ,,ojca" Rydzyka. To są pieniądze z budżetu, czyli nasze Polaków.

Powtarzam - nie zaprzątaj sobie nimi głowy, tych pieniędzy za PO ,,nie
było"!

> Czy mnie ktoś zapytał o to czy zgadzam się dotować tę czarną mafię?

Nie musiał ciebie pytać.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Demokracja

--
XL

26. Data: 2018-10-31 09:48:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 09:17, XL pisze:

> :-))

> :-))

> Który Artykuł Konstytucji konkretnie?

A kto ci broni sprawdzić? Ktoś ci wydał zakaz samodzielnego myślenia?

https://natemat.pl/240575,andrzej-duda-i-lamanie-kon
stytucji-powstal-spis-zlamanych-przepisow

Nawet promotor tego pana tak twierdzi:
https://www.tvp.info/22911826/andrzej-duda-zlamal-ko
nstytucje-przynajmniej-trzy-razy

https://oko.press/duda-polacy-zasluguja-na-wspolna-r
efleksje-nad-konstytucja-oko-press-przypomina-jak-pr
ezydent-konstytucje-kilkanascie-razy-lamal-jak-nia-p
oniewieral/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-10-31 11:08:40

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zmień nauczycieli, bo wyniki Twojej edukacji mierne.
Oglądasz coś poza gebelsowską państwową TVP?

28. Data: 2018-10-31 16:53:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Zmień nauczycieli, bo wyniki Twojej edukacji mierne.

Nie ty je będziesz oceniał.

> Oglądasz coś poza gebelsowską państwową TVP?

Coś ci się pofistaszkowało - Goebbels to Niemiec był. I jeśli już, to
wszelkie tefałeny i inne onety oraz inne gwna hodowane są na tym samym
chlebie, co on.

--
XL

29. Data: 2018-10-31 21:28:41

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Iksa zmień nauczycieli, bo ta twoja edukacja jest do d..y.
Gebels był ministrem propagandy III Reszy.
Zasłynął powiedzeniem że: kłamać i kłamać aż w końcu kłamstwo stanie się prawdą.
I nie chodzi tu o to czy jakaś telewizja jest niemiecka.
A poniważ TVP głównie podaje kłamliwe brednie.
W szczegulności na tzw. paskach, to określa się ją gebelsowską (sic!)
(sic!) t.zn. nic dodać nic ująć, czyli wszystko co można powiedzieć na dany tamat.
Wyjaśniam, żeby uniknąć nidomówień.
Szkoda czasu na rozmowy z tak inteligentną i oczytaną i edukującą się osobą, jak Ty.
Bo gdzie mi tam do takiego poziomu...

30. Data: 2018-10-31 22:03:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Iksa zmień nauczycieli, bo ta twoja edukacja jest do d..y.
> Gebels

Goebbels.

> był ministrem propagandy III Reszy.
> Zasłynął powiedzeniem że: kłamać i kłamać aż w końcu kłamstwo stanie się prawdą.

Zasłynął przede wszystkim czymś zupełnie innym.

> I nie chodzi tu o to czy jakaś telewizja jest niemiecka.

MNIE chodzi.
TOBIE nie.
I tym się różnimy.

> A poniważ TVP głównie podaje kłamliwe brednie.

Rozumiem, że niemiecka propaganda w niemieckich polskojęzycznych mediach
jest dla ciebie prawdą objawioną.

Bingo.
Naucz się chociaż pisać.

--
XL

Osobowość alkoholiczna...
Harry i Meghan...
Prawica w rozpaczy
Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.
Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi