Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

1. Data: 2001-09-12 19:16:58

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: f...@p...com (Franz Maurer) szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sep 2001 17:31:39 GMT, "apzw" <a...@p...pl> wrote:

>A na podstawie czego takie twierdzenia???
>Jakikolwiek dowód na poparcie tej tezy?

Oni po prostu wiedza ze cos dzwoni ale nie za bardzo wiedza gdzie....
Ale lubia sobie o tym dzwonieniu pogadac...

Odnosze smutne wrazenie ze wiekszosc Kolegow - Szermierzy Wolnego
Rynku:
- zna apteke z widzenia bo od czasu do czasu kupuje Alka-Seltzer na
kaca. Sami oczywiscie wszystko wiedza - co, na co i w jakich dawkach.
Ich marzeniem sa leki kupowane z automatu razem z coca-cola.
Raczej nie miesci im sie w glowie ze moze istniec cos takiego jak
Kodeks Etyki czy to ze za lek wydany z apteki odpowiada farmaceuta.

- nie widzi roznicy miedzy aptekarzem a handlarka salata - zapytam tak
przez grzecznosc - czy jak zabki bola to chadzacie do kowala?
On tez ma praktyke w robotkach recznych i pewnie nie jeden pozbawil by
was uzebenia 10x taniej niz stomatolog.

- Podobnie nie rozroznia leku od ceglowki. Mysle ze w razie bolu glowy
mozna zalecic stosowanie ceglowki (zewnetrznie).

- wszelkie dosc sprawdzone regulacje prawno-gospodarcze stosowane w
innych krajach europejskich a majace na celu ochrone wlasnego rynku
przed 'wysysaniem' zyskow przez zagraniczne kapitaly okresla jako
chore lub narodowocojalistyczne.

Sluchajac ich wolnorynkowych wyznan az zal serce sciska ze mamy tylu
"mondrych fachofcoof" a jestesmy na swiatowych gieldach notowani na
rowni z Argentyna.... to musi byc jakas straszna dziejowa
niesprawiedliwosc.... tyle wspanialych mozgow sie u nas po prostu
marnuje - specjalistow od wszystkiego.

Az czlowiek drzy z emocji jak sie ktorys z was dostanie do
Parlamentu...

Wszystko bedzie pewnie takie tanie.... jak na Ukrainie...
Tylko zarobki pewnie beda jeszcze mniejsze...

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

2. Data: 2001-09-19 07:39:26

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Sep 2001 17:02:38 +0200 "Wojtek G." <w...@m...pl>
napisał(a):

>Pracuje na akademii medycznej wiec moge powiedziec ze zarowno
>wsrod lekarzy jak i farmaceutow sa osoby ktore nie powinny pracowac
>w tym zawodzie, ale na to moge niewiele poradzic.

Czyli mówiąc krótko fakt, że farmaceuta jest właścicielem apteki
niczego nie gwarantuje.

--
___________ (R)
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

3. Data: 2001-09-19 09:45:11

Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Wiesz co, ciekawe by było jakby? odnalazł badania na temat tego jaki odsetek
> ludzi (nie tylko w Polsce) potrafi przeczytać i zrozumieć przeciętn? instruk
> cję obsługi.
> jaki? czas temu widziałem takie dane, ale nie jestem pewien liczb, więc ich
> wyników nie zacytuję. Pamiętam tylko,że po ich przejrzeniu włos mi się zjeży
> ł na głowie.

A co to ma do rzeczy?
BTW. A Ty pisujesz na newsy, a nie skonfigurowałeś swojego czytnika,
by prawidłowo wysyłał polskie znaki. Kłopoty z instrukcją? :P.

Artykul we "Wprost"