!!! WAZNE !!!

1. Data: 2001-09-12 21:11:42

Temat: !!! WAZNE !!!
Od: "Oleczka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ny.com/wtclist.html
Pod tym adresem mozna znalezc liste osob ocalonych w WTC. Sa tam nazwiska
polakow rowniez. Nie wiem na ile ta lista jest wiarygodna i prawdziwa.. Do
listy dopisuja sie ludzie ktorzy ocaleli i wiedza cos o innych zaginionych.

2. Data: 2001-09-12 21:49:46

Temat: Re: !!! WAZNE !!!
Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Sep 2001 23:11:42 +0200, "Oleczka" <r...@w...pl>
wrote:

> [...]
>listy dopisuja sie ludzie ktorzy ocaleli i wiedza cos o innych zaginionych.

Niestety nazwiska dopisuja tez rozne palanty... paru polskich
politykow mozna tam znalezc z okresleniem: critical
albo taki wpis KAZDY KTO DIPISU JET SKONCZONYM D fine

Po prostu wstyd :(
--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

3. Data: 2001-09-13 04:46:20

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franz Maurer™" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

> politykow mozna tam znalezc z okresleniem: critical
> albo taki wpis KAZDY KTO DIPISU JET SKONCZONYM D fine

I z pwodu parau takich idiotow sztab ludzi musi co chwila te
liste aktualizowac.
If an entry is WRONG, send us an email e...@n...com with the
SEQUENCE number. Eg. "( 4877 Wed Sep 12 15:21:29 2001)".
Mozna im pomoc wysylajac informacje o bledach. Nikomu przez
glupoty sie nie odejmie, ale przynajmiej nie bedziemy musieli sie wstydzic
jako narod za paru idiotow.
Hitlera, Clintona, Jacksona, byc moze wpisal ktos obcy ale nie sadze aby
ktos obcy wiedzial kim jest Lepper lub Geremek
Pozdrawiam
WT

Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Artykul we "Wprost"