Pytanie

1. Data: 2001-09-12 21:42:34

Temat: Pytanie
Od: "m1hau" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie cokolwiek o leku "Procarin"

Pytałem już o to na grupie, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
Czy jest tu ktokolwiek kompetentny, kto udzieli mi jakichkolwiek
informacji na ten temat?

m1hau

--
m...@...pl
icq:52272794 gg:329815

2. Data: 2001-09-12 21:54:00

Temat: Re: Pytanie
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy o takim leku nie slyszlem i jesli w ogole istnieje, jesli czegos nie
przekreciles to chyba raczej nie ma go w Polsce.
W kazdym badz razie w Dzienniku Ustaw z dnia 31.V.2001 nie ma nic o takim leku.

Pozdrawiam.

3. Data: 2001-09-12 22:03:38

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Sep 2001 23:42:34 +0200, "m1hau" <m...@y...com> wrote:

>Kto wie cokolwiek o leku "Procarin"
>
>Pytałem już o to na grupie, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
>Czy jest tu ktokolwiek kompetentny, kto udzieli mi jakichkolwiek
>informacji na ten temat?

Kurde... przepraszam :)
Sa na swiecie wyszukiwarki
http://www.themedicineshoppe.on.ca/procarin_home.htm
http://www.skipspharmacy.com/Procarin.htm
i jeszcze sporo innych z:
http://www.google.com/search?hl=pl&q=Procarin&btnG=S
zukaj+z+Google

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

4. Data: 2001-09-12 22:19:24

Od: "el'cia" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurde... przepraszam :)
> [...]
no oczywiscie sa wyszukiwarki, tylko to po co sa farmaceuci??? (a
przepraszam po to zeby walczyc o swoje prawa w nowej ustawie:)))

5. Data: 2001-09-12 22:39:25

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Sep 2001 00:19:24 +0200, "el'cia" <e...@p...wp.pl>
wrote:

>no oczywiscie sa wyszukiwarki, tylko to po co sa farmaceuci??? (a
>przepraszam po to zeby walczyc o swoje prawa w nowej ustawie:)))

IMHO to wystarczy jedno zdanie przeczytac:
"Procarin consists of compounded medications that are approved for
human use, but not approved by the FDA for the treatment of Multiple
Sclerosis."
i jeszcze jedno:
"Skip's Pharmacy through exclusive licensing is able to compound and
dispense Procarin formulations locally and via overnight express
mail."

na moj gust pierwsze + drugie sprowadza sie do cudownej recepty:
"wez udko zaby, trzy ziarna owsa i skorke pomaranczy..."

Taka bardziej zlozona Vilcacora czy cus...

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

!!! WAZNE !!!
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Artykul we "Wprost"