Przebarwienie po oparzeniu.

11. Data: 2010-09-02 12:25:50

Temat: Re: Przebarwienie po oparzeniu.
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1y1pbtwd6kdiq$.13g0v675ktpgm$.dlg@40tude.net...

> Kiedy właśnie nie ma typowej wystającej/nierównej blizny, tylko gładki,
> niewyróżniajacy się fakturą od reszty skóry ślad-przebarwienie, jakby
> bardziej opalona skóra w tym miejscu;

Ja mialam cos takiego na nodze od psiej smyczy wstazkowej. Takie otarcie jak
oparzenie. Nic z tym nie robilam, zeszlo samo po 2 latach. Zeszlo by pewnie
wczesniej, gdybym nie wystawiala tego na slonce, tutaj jest glowny problem. Kup
sobie w aptece krem rozjasniajacy typu perla np. No-scar. To powinno
przyspieszyc proces zaniku blizny.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2010-09-02 12:31:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2010 14:25:50 +0200, ewka napisał(a):

> [...]
> sobie w aptece krem rozjasniajacy typu perla np. No-scar. To powinno

Nie ma blizny. Muszę to tylko czymś rozjaśnić albo złuszczyć. Zamówiłam juz
krem "zagramanicom" :-)

13. Data: 2010-09-02 12:33:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 14:23:54 +0200, animka napisał(a):

> Nie przejmuj się. To Ci ktoregoś dnia zniknie.

Oby jak najszybciej, bo już mam to od prawie roku. Głupio się czuję,
zwłaszcza wśród znajomych młodych osób, które czasem spoglądają ze
zdziwieniem na moje przedramię - niemal słyszę ich mysli: "He he, taka
nobliwa, a w młodości się pocięła" ;-PPP

14. Data: 2010-09-02 13:30:25

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma blizny. Muszę to tylko czymś rozjaśnić albo złuszczyć. Zamówiłam juz
> krem "zagramanicom" :-)

No wiem co masz na mysli, takie sciemniale miejsce. Mialam to samo. To trzeba
rozjasnic. Tymbardziej, ze na przedramieniu to jednak jest ciagle na slonce
narazone i dlugo bys musiala czekac, az samo zniknie.

--
pozdr,
ewka

15. Data: 2010-09-02 14:25:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2010 15:30:25 +0200, ewka napisał(a):

> No wiem co masz na mysli, takie sciemniale miejsce.

Dokładnie.

> Mialam to samo. To trzeba
> rozjasnic. Tymbardziej, ze na przedramieniu to jednak jest ciagle na slonce
> narazone i dlugo bys musiala czekac, az samo zniknie.

Ano właśnie :-(

ujędrnienie biustu po karmieniu
Szkoła Kosmetyczna
W pełnej krasie ;-PPP