ujędrnienie biustu po karmieniu

1. Data: 2010-08-20 08:33:35

Temat: ujędrnienie biustu po karmieniu
Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

szukam skutecznego sposobu na ujędrnienie biustu po zakończeniu
karmienia. Karmić piersią przestałam już dosyć dawno bo niecałe 2 lata
temu, od tamtej pory mniej i bardziej regularnie ćwiczę, masuję i
nakładam krem ujędrniający ale niestety nie ma zbyt widocznych
efektów :( A żeby tego było mało mam jeszcze mniejszy biust niż przed
ciążą :(
Będę wdzięczna za sprawdzone sposoby :)

pozdrawiam,
T_R_S

2. Data: 2010-08-20 16:21:11

Temat: Re: ujędrnienie biustu po karmieniu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2010 01:33:35 -0700 (PDT), T_R_S napisał(a):

> [...]
> nakładam krem ujędrniający ale niestety nie ma zbyt widocznych
> efektów :( A żeby tego było mało mam jeszcze mniejszy biust niż przed

Pewnie schudłaś podczas karmienia. Chudniesz Ty - więc chudnie i biust, bo
jest zbudowany głównie z tkanki tłuszczowej i łącznej w różnych proporcjach
osobniczych.

> Będę wdzięczna za sprawdzone sposoby :)

Musisz po prostu utyć lub zajść w następną ciążę - nie ma innego sposobu na
ładny biust po urodzeniu dziecka, jeśli się w dodatku schudło. Biust (i Ty)
spelniliście swoje role, trzeba pogodzić się z fizjologią, co oczywiscie
nie oznacza, ze powinnaś przestać dbać o linię i w ogóle o siebie :-)

3. Data: 2010-08-23 05:43:13

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spelniliście swoje role, trzeba pogodzić się z fizjologią, co oczywiscie
> nie oznacza, ze powinnaś przestać dbać o linię i w ogóle o siebie :-)

Hmmm, nie jest to pocieszające ale dziękuję za odpowiedź. A co sądzisz
o "metodzie Kasi"? http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=32326&start=0

Pozdrawiam,
T_R_S

4. Data: 2010-08-23 15:04:52

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

T_R_S wrote:
> Będę wdzięczna za sprawdzone sposoby :)

Dobrze dobrany biustonosz. Poprawia kondycje biustu jak i psychikę kobiety.
Biustu sprzed ciąży nigdy nie odzyskasz, niestety taka jest smutna prawda
(chyba, że poddasz się zabiegowi chirurgii plastycznej). Polecam lekturę
www.biusciaste.prv.pl Forum początkowo przytłacza ilością wątków, dlatego
polecam tę instrukcję
http://lobby.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?506
215
W razie pytań pisz tutaj lub na priva.

Zuzanna

5. Data: 2010-08-23 19:44:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 22:43:13 -0700 (PDT), T_R_S napisał(a):

> Hmmm, nie jest to pocieszające ale dziękuję za odpowiedź. A co sądzisz
> o "metodzie Kasi"? http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=32326&start=0

Nie ryzykowałabym. Równie dobrze taki "masaż" może spowodowac rozciągnięcie
skóry i jeszcze wyraźniejsze obwiśnięcie biustu, poza tym wszelkie
energiczne tego typu zabiegi nie są wskazane dla biustu niekoniecznie ze
względu na ew. guzy itp, ale choćby na rodzaj tkanki - to nie mięśnie są,
żeby je masować jakoś metodycznie.
Natomiast wskazane są ćwiczenia mięśni podtrzymujących biust i zabiegi
rewitalizujące na skórę biustu.

6. Data: 2010-08-23 20:53:13

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T_R_S" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
> nakładam krem ujędrniający ale niestety nie ma zbyt widocznych
> efektów :( A żeby tego było mało mam jeszcze mniejszy biust niż przed

Polecam ćwiczenia. Na pewno będzie poprawa.
http://www.powiekszanie-biustu.pl/cwiczenia-na-wieks
zy-biust

7. Data: 2010-08-24 06:52:34

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biustu sprzed ciąży nigdy nie odzyskasz, niestety taka jest smutna prawda
> (chyba, że poddasz się zabiegowi chirurgii plastycznej). Polecam

Problem w tym, że wiem jak wyeksponowac biust zakładajac odpowiedni
biustonosz by ladnie wygladal, gorzej gdy jestem ze swoim
facetem...przy wczesniejszym nigdy nie mialam z tym problemu a przy
obecnym...

Pozdrawiam,
T_R_S

8. Data: 2010-08-24 07:45:50

Od: "o...@g...com" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 10:33, T_R_S <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> nakładam krem ujędrniający ale niestety nie ma zbyt widocznych
> efektów :( A żeby tego było mało mam jeszcze mniejszy biust niż przed

U nas w salonie używamy do tego specjalnej lini kosmetyków
profesjonalnych z firmy Farmona. Kosmetyki są naturalne więc możemy je
stosować zarówno u kobiet w ciąży jak również w u kobiet nadal
karmiących piersią. Jest to linia profesjonalna więc daje lepsze
rezultaty niż linie tzw. drogeryjne a ponadto można ją zakupić w
hurtowni kosmetyki profesjonalnej np. www.e-kosmetyka.com i stosować
samemu w domu.

Polecam i pozdrawiam

9. Data: 2010-08-24 15:01:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@g...com pisze:

> Kosmetyki są naturalne więc możemy je
> stosować zarówno u kobiet w ciąży jak również w u kobiet nadal
> karmiących piersią.

A co ma naturalność do bezpieczeństwa?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

10. Data: 2010-08-25 15:28:18

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

T_R_S wrote:
> [...]
> biustonosz by ladnie wygladal, gorzej gdy jestem ze swoim
> facetem...przy wczesniejszym nigdy nie mialam z tym problemu a przy

Ale to nie chodzi o eksponowanie :) Jedym wcześniej, drugim dopiero po paru
miesiącach kondykcja biustu (bez biustonosza) znacznie polepszyła się dzięki
dobremu biustnoszowi. Jak nosi się za luźny obwód lub za małe/za duże
miseczki to biust nie jest odpowiedno podtrzymywany i się niszczy. Dużo
pomaga spanie w biustonoszu.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,32203,69140526,,Moj_n
owy_biust_i_spanie_w_staniku_.html?s=0
http://stanikomania.blox.pl/2009/04/Jak-dobrze-wygla
dac-w-bieliznie.html (na
dole notki zobacz porównanie w różowym stroju kąpielowym)

Zuzanna

Szkoła Kosmetyczna
W pełnej krasie ;-PPP
Vital Rcover k firmy MEDEX