Przebranie na jasełka - król :)

1. Data: 2010-01-08 08:15:12

Temat: Przebranie na jasełka - król :)
Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj potrzebuję waszej pomocy lub pomysłów na płaszcz (pelerynę) dla
króla (mędrca). Mamy juz "tą sukienkę" pod spód, ale na górę trzeba cos
zarzucić. Ja to bym najchetniej zostawiła tylko kawał materiału, ale po
pierwsze dziecko sobie tego samo nie założy, a po drugie będzie mu się
zsuwało podczas występu. Musi, więc byc cos co 6-latek sam założy i nie
będzie mu przeszkadzało w jasełkach. No i tutaj mam problem. Peleryna jak
dla zorro, czy może z kapturem, czy raczej cos na kształt drugiej
"sukienki" tylko bez rękawów?

pozdrawiam
Ania

2. Data: 2010-01-08 09:05:44

Temat: Re: Przebranie na jasełka - król :)
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> napisał
> [...]
| będzie mu przeszkadzało w jasełkach. No i tutaj mam problem. Peleryna jak
| dla zorro, czy może z kapturem, czy raczej cos na kształt drugiej

Ja bym postawiła na kawałek czerwonego materiału z wszytą ( może być
przyfastrygowana ) tasiemką tak żeby przy szyi dziecko samo sobie ją
zawiązało.
Jak Ci się chce możesz bialym futerkiem obszyć całość tak bardziej po
królewsku :)

Król to pikuś - jak tu dziecko przebrać za Hannah Montana ?!
:)

--
Kasia + Weronika (9-latka) + 0,5 Maćka (1 rok i 8 miesięcy)
gg 181718

3. Data: 2010-01-08 09:09:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Król to pikuś - jak tu dziecko przebrać za Hannah Montana ?!
> :)

Jedyny problem to blond peruka - trzeba zainwestować (chyba że masz). Reszta
to pikuś - wyciągasz z szafy zestaw dowolnie niepasujących kolorystycznie
ubrań i już ;-)

Agnieszka (potem można dokupić rudą perukę z warkoczami i z tym samym
zestawem ubrań mamy Pipi)

4. Data: 2010-01-08 09:19:01

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2010 10:05:44 +0100, złośliwa napisał(a):

> Ja bym postawiła na kawałek czerwonego materiału z wszytą ( może być
> przyfastrygowana ) tasiemką tak żeby przy szyi dziecko samo sobie ją
> zawiązało.
Matce z takim talentem do szycia jak mój ta wersja wydaje się być najlepszą
;)

> Jak Ci się chce możesz bialym futerkiem obszyć całość tak bardziej po
> królewsku :)
Bo ja wiem czy oni w tamtych czasach futerka do tych pelerynek nosili ;) A
tak na powaznie to gryzie mi się to z tym co pod pelerynką.

> Król to pikuś - jak tu dziecko przebrać za Hannah Montana ?!
> :)
Mniej więcej tak jak z chłopca zrobic "Bentena" :)
pozdrawiam
Ania

5. Data: 2010-01-08 09:26:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
"złośliwa"

| Jedyny problem to blond peruka - trzeba zainwestować (chyba że masz).

mamy taką rudawo-czarną, blond dziecię ma swój na głowie. Kłaki do pasa
prawie - więc delikatnie jej podpowiedziałam że podkręcę jej lekko na
lokówce i będzie jak blond peruka ;)

Reszta
| to pikuś - wyciągasz z szafy zestaw dowolnie niepasujących kolorystycznie
| ubrań i już ;-)

nie załamuj mnie, ona wyciąga i ze swojej i z mojej :/

| Agnieszka (potem można dokupić rudą perukę z warkoczami i z tym samym
| zestawem ubrań mamy Pipi)

ja to bym wolała coś orginalniejszego, siakiegoś hot doga albo inną pizze
albo grzyba ! A tu nie .... księżniczki wróżki i inne badziewne gwiazdy.

6. Data: 2010-01-08 09:32:20

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> |
> mamy taką rudawo-czarną, blond dziecię ma swój na głowie. Kłaki do pasa
> prawie - więc delikatnie jej podpowiedziałam że podkręcę jej lekko na

Ale Hannah ma proste włosy. A przynajmniej w początkowych odcinkach miała,
teraz to juz nie wiem ;-)

> Reszta
> kolorystycznie
> |
> nie załamuj mnie, ona wyciąga i ze swojej i z mojej :/

Byle potem posprzątała po sobie ;-)

> ja to bym wolała coś orginalniejszego, siakiegoś hot doga albo inną pizze
> albo grzyba ! A tu nie .... księżniczki wróżki i inne badziewne gwiazdy.

Całe szczęście, ze od 4 klasy u nas są już dyskoteki. Wtedy wystarczy tylko
druga część - zestaw dowolnie niepasujących ubrań ;-)

Agnieszka

7. Data: 2010-01-08 09:57:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Całe szczęście, ze od 4 klasy u nas są już dyskoteki. Wtedy wystarczy
> tylko druga część - zestaw dowolnie niepasujących ubrań ;-)

Mojemu nawet to niepotrzebne;-). "Młody, czemu nie chcesz isc na dyskotekę?"
"Bo tam jest ciemno, duszno i hałas*, i w dodatku nie pozwalają wychodzić"

*przestałam się dziwić, jak na spotkaniu z okazji jakiegoś Dnia Matki,
zaprezentowano akustykę sali w połączeniu z nagłośnieniem, no i oczywiście
standardowym doborem tzw. utworów muzycznych (nie mylić z muzyką).

8. Data: 2010-01-08 10:00:02

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mojemu nawet to niepotrzebne;-).

_Mojemu_ też (dziwię się, że na studniówkę dał się wypchnąć). Co innego z
_moją_. Ona nie przepuści żadnej okazji ;-)

Agnieszka

9. Data: 2010-01-08 10:02:02

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
| Ale Hannah ma proste włosy. A przynajmniej w początkowych odcinkach miała,
| teraz to juz nie wiem ;-)

Hannah Montana 3 ma już kręcone ( w sensie takie bardziej naturalne a nie
lizane na prostownice ).

Ja tylko mam nadzieje że razem z Barbie, kucykami Pony to też pójdzie w
zapomnienie w niedługim czasie.

| > |

| Byle potem posprzątała po sobie ;-)

do odpowiedniej szafy :D
Za 2 lata na bank będzie wyciągała moje ciuchy. Na szczęście mamy odmienne
gusta !! :D

| > |

| Całe szczęście, ze od 4 klasy u nas są już dyskoteki. Wtedy wystarczy
tylko
| druga część - zestaw dowolnie niepasujących ubrań ;-)

no no i koniecznie tak żeby koleżanki się nie śmiały.

A tak chciałam mieć syna ....

10. Data: 2010-01-08 10:05:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lizane na prostownice ).
>
> Ja tylko mam nadzieje że razem z Barbie, kucykami Pony to też pójdzie w

Barbie - historia, Pony - historia, Hannah.... "Miley I TAK jest większą
gwiazdą niż ten twój Majkel, o zobacz, tu piszą , że jest księżniczką popu,
a pierwszy odcinek HM oglądało 5 mln ludzi, a w ogóle to się nie znasz, bo
jesteś stara". No nie wiem, nie liczyłabym na to, że "w niedługim czasie",
ale może masz fajniejszy egzemplarz ;-)

Agnieszka

Gdzie na ....
katar, katar, katar i czasem kaszel :(
[CROSS] Czy u nas da się kupić dzieciaka?
przykład idzie z zachodu
Urzędnicy dla dobra dziecka