Przedpokój

1. Data: 2005-07-27 10:26:29

Temat: Przedpokój
Od: "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, może doradzicie mi, co mam zrobić ze ścianami w przedpokoju. Myślałem
o tapecie, korku, samej farbie. Sam nie wiem. Musi to być praktyczne [małe
dziecko], ale w miarę nietypowe. Czekam na podpowiedzi i zgóry wielkie
dzięki.
Tomek

2. Data: 2005-07-27 10:38:03

Temat: Re: Przedpokój
Od: MM <mariusz@_USUN.TO_hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia i Tomek napisał(a):

> [...]
> o tapecie, korku, samej farbie. Sam nie wiem. Musi to być praktyczne [małe
> dziecko], ale w miarę nietypowe. Czekam na podpowiedzi i zgóry wielkie

Moze plytki kamieniopodobne? Kilka miesiecy temu polozono u mnie takie.
Wygladaja jak kamien, mimo ze odlane sa z gipsu. Zastapilem nimi
boazerie. Jest to IMO trwale i pieknie wyglada, zreszta kwestia gustu.
Tutaj adres strony producenta plytek: http://www.stegu.pl/

Pozdrawiam.

3. Data: 2005-07-27 10:42:09

Od: "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wygladaja jak kamien, mimo ze odlane sa z gipsu. Zastapilem nimi boazerie.
> Jest to IMO trwale i pieknie wyglada, zreszta kwestia gustu.

Położyłeś na całej ścianie? czy do pewnej wysokości?
Aha, jaki jest koszt m2
Dzięki za info
Tomek

4. Data: 2005-07-27 10:56:59

Od: MM <mariusz@_USUN.TO_hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia i Tomek napisał(a):

> Położyłeś na całej ścianie? czy do pewnej wysokości?
> Aha, jaki jest koszt m2
> Dzięki za info
> Tomek

Poczatkowo chcialem z plytek tworzyc kompozycje np. obramowanie wokol
kinkietu, a pozostale czesci scian wymalowac, ale doszedlem do wniosku,
ze lepiej polozyc plytki wszedzie i nie zawracac sobie glowy malowaniem
w przyszlosci. Wg. producenta te plytki rowniez mozna malowac farbami
emulsyjnymi, ale ja poki co nie zamierzam. Byc moze za kilka lat sie
zdecyduje, gdy sciany beda wygladaly fatalnie.
Polozylem Stegu "Arena" (http://www.stegu.pl/04ar1.html). Koszt 1 metra
kwadratowego zwyklych plytek (bez dekorow, obramowan) to OIDP 68 PLN. Do
tego dochodza narozniki, ew. dekory, ew. obramowania futryn, srodek
impregnujacy, no i klej. Ja stosowalem zwykly klej taki jak na przyklad
do plyt GK, bo ten polecany przez producenta za drogi i w zasadzie nic
specjalnego. Plytki mam juz kilka miesiecy i nic nie odpadlo do tej pory :)

Pozdrawiam.

5. Data: 2005-07-28 11:03:00

Od: "Vader" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślałem o tapecie, korku, samej farbie. Sam nie wiem. Musi to być
> praktyczne [małe dziecko], ale w miarę nietypowe. Czekam na podpowiedzi i

Jeśli masz gładkie i równe ściany - polecam farby szorowalne. Korek, płytki
czy tapetę będzie można przecież zawsze zastosować jak nie sprawdzi się
farba.
Niestety farba nie zabezpiecza ścian przed uszkodzeniami mechanicznymi :-( -
tu pomoże np. korek ale nie na całej powierzchni ścian (np. do 1,2m)
Pozdrawiam RADEK

6. Data: 2005-08-05 12:39:51

Od: "Michal W." <c...@p...usun.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vader" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

tapeta z wlokna szklanego w ladna fakture i pomalowana na wybrany kolor.

Pzdr.
M.

Jak prać w pralce wirnikowej?
okna PCV