Przedstawmy sie

121. Data: 2001-12-29 11:49:39

Temat: Re: Przedstawmy sie
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka, na Boga, tnij cytaty!

Margola

122. Data: 2001-12-29 12:08:13

Od: "Wiola Sen" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to i ja się przedstawiam:
imię: Wioleta (ale przyjaciele i znajomi mówią na mnie Wiola)
miasto: Gdynia
wiek: a co tam, nie ma się (chyba) czego wstydzić, więc podaję - do
października 27 lat
rodzinka: mąż Jacek (30) i synek Kamil (05.03.02 będzie miał 2 latka) +
suczka Abra (wielorasowiec;)

Pozdrawim serdecznie z ciepłej dzisiaj (+2) Gdyni.

Wiola

123. Data: 2002-01-01 19:47:31

Temat: Odp: Przedstawmy sie
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0k5aq$skk$...@n...tpi.pl...

: (...) walenie dziesiątek
: postów w wątku "Przedstawmy się" zawierających opis stanu rodzinnego
: aktualnych dyskutantów (określenie nieco na wyrost, jako że większość
: jeszcze żadnego głosu w dyskusji nie zabrała) jest zupełnie bez sensu, bo:
:
: a) generuje całkowicie zbędny ruch na łączach
: b) i tak nikt tego nie zapamięta
: c) czyjś stan rodzinny nie zawsze ma jakiekolwiek znaczenie dla dyskusji...
: d) ...a wielu ludzi to kompletnie nie obchodzi.

Brawo, zupelnie nie rozumiem tego watku, dlatego popieram mocno i stanowczo...
Popieram z calego serca - wartosc wypowiedzi wyjdzie w dyskusji i dwojka dzieci (czy
to mlodych, czy dorastajacych) nie jest na razie nikomu do szczescia potrzebna...
Wiadomo, ze mamusie lubia sie pociechami chwalic... ale (jak ktos juz zauwazyl - od
tego jest przede wszystkim psd) - na dodatek przedstawianie kotow? :-)) Ja rozumiem,
ze tez maja miejsce w rodzinie... ale mozna z tym na prv popedzic jak ktos
zafascynowany ;-) Jak powiem, ze w mojej rodzinie zawsze najmlodsze dziecko otwiera
kurnik i spytam, czy to stresuje kury, bo malego dziecka nie widac a slychac, to...
tez bede mial do tego prawo? :-)P
Mnie to na dobra sprawe pika, ale skoro mloda grupa, to jakies zasady ukuc trzeba, a
Panie - jak widze - maja niesamowite ciagotki do watkow OT :-) ot, takie mile
klachanka odstawiac :-)
Nic osobistego - po prostu trzymajmy sie tematu grupy, watku, dbajmy o sensownosc
naszych wypowiedzi i brak trybu IRC :-) Sadze, ze wszyscy na tym skorzystamy... no i
tnijmy na litosc, choc troche cytaty poprzednikow :-)

Jeszcze raz pelne uznanie dla poprzedniej wypowiedzi :-)

didziak :-)

124. Data: 2002-01-01 19:57:10

Od: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" napisał:
>Mnie to na dobra sprawe pika, ale skoro mloda grupa, to jakies zasady ukuc
trzeba,

No to skoro o zasadach wspominasz, może zaczął byś od siebie.
Słyszałeś o czymś takim jak enter po 70 znakach?
Fatalnie się czyta posty zajmujące całą szerokość ekranu.

Pozdrawiam noworocznie
Sylwia

125. Data: 2002-01-01 23:39:43

Od: <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja się tu przedstawie, pod znajomą :-))) Na razie tylko tyle bo nie moge
sobie poradzić z subskrybcją normalną :-(
Dominika
Kraków
28 lat
Mąż, synek 2 1/2 i cała reszta rodzinki, bardziej ze strony męża bo ja jestem
jedynaczką.
Pozdrawiam
DominikaNM

126. Data: 2002-01-01 23:42:10

Od: <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Satia sorki że tak OT ale czy Ty siadujesz na wizaz pl?
DominikaNM (DominikaS)

127. Data: 2002-01-02 03:24:25

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Halizak <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisal
:
: No to skoro o zasadach wspominasz, może zaczął byś od siebie.
: Słyszałeś o czymś takim jak enter po 70 znakach?
: Fatalnie się czyta posty zajmujące całą szerokość ekranu.

Przepraszam... to sie juz wiecej nie powtorzy (jak to rzekl prawdziwy
Kiler do kom. Ryby po slynnym: "A na drugi raz niech pan mi nie
wchodzi na linie strzalu")
Moja wina, faktycznie. Poprawa juz nastapila, a ja kajam sie w
skrusze.

A nie wierzylem, jak mowili, ze w ktoryms okresie swego zycia kobieta
jest jak Ameryka Polnocna - niedoscigla u szczytu technologicznego
zaawansowania, a wciaz atrakcyjna :-)
(Siakos mi login na onecie sie skojarzyl :-))

Jeszcze raz dziekuje za zwrocenie uwagi. Naprawde powaznie, a...
zarty sa, zeby nie bylo nudno i moze troszke, zeby zabic moje wyrzuty
sumienia :-)

: Pozdrawiam noworocznie
Dziekuje i pozdrawiam w odwecie calorocznie :-)

didziak :-)

128. Data: 2002-01-02 10:03:21

Od: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" napisał:

> [...]
> zaawansowania, a wciaz atrakcyjna :-)
> (Siakos mi login na onecie sie skojarzyl :-))

No to mnie rozbroiłeś ;-)

Pozdrawiam
Sylwia

129. Data: 2002-01-02 10:33:56

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> Satia sorki że tak OT ale czy Ty siadujesz na wizaz pl?
> DominikaNM (DominikaS)

Nie za bardzo wiem, o czym piszesz, wiec jednak to raczej nie ja :-))) Ja
siedze na kuchni, zwierzakach, pl.rec.dom, foto i troche muzyki. To
wszystko.
pozdrawiam
satia

130. Data: 2002-01-10 17:39:33

Od: "Marudasek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu czytam te grupę i bardzo podobają mi sie podejmowane
przez Was problemy oraz reakcje na nie, dlatego mimo ze nie nie mam
jeszcze wlasnej rodziny, ale od prawie roku zyje razem z mężczyzną z
którym planujemy kiedys uformalnić ten związek dlatego tez przedstawie
sie
imie Kasia
wiek 25 lat
zawód inżynier budownictwa
miasto Warszawa
mężczyzna mojego serce Tomasz

pozdrawiam Wszystkich serdecznie

Kasia

Święta - Nieświeta
Witam
niespodziewany piękny prezent pod choinkę :-))))
moje najlepsze swięta
witam rowniez i przy okazji zyczenia skladam