Przędziorki i przędzioreczki - z cyklu lektury

1. Data: 2001-12-20 23:45:08

Temat: Przędziorki i przędzioreczki - z cyklu lektury
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nowym numerze Kwiatów prof.Kazimierz Wiech prezentuje oprócz przędziorków
jeszcze i przędzioreczki.
"Przędzioreczki to wcale nie zdrobniała nazwa przędziorków , ale całkowicie
odrębna grupa roztoczy......"

Kronopio
ICQ 82543201

2. Data: 2001-12-21 07:59:17

Temat: Re: Przędziorki i przędzioreczki - z cyklu lektury
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przędziorków
> jeszcze i przędzioreczki.
> "Przędzioreczki to wcale nie zdrobniała nazwa przędziorków , ale
O szkodnikach [nie tylko przędziorkach i przędzioreczkach] można było od
dawna poczytać tutaj:
http://free.polbox.pl/b/beato/ipm.html
Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2001-12-21 17:13:09

Temat: Re: Przędziorki i przędzioreczki - czym sie rozni
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przędziorków
> jeszcze i przędzioreczki.
> "Przędzioreczki to wcale nie zdrobniała nazwa przędziorków , ale
To bylo oczywiste OD ZAWSZE i nie trzeba artykulu profesora. Zasada jest
prosta. :
tym rozni sie przedziorek od przedzioreczka CZYM zona od zoneczki - przeciez
zona i zoneczka TO ZUPELNIE odrebna grupa!!!
prawda?
Wojtek Pa

4. Data: 2001-12-21 22:23:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <w...@p...com.pl> wrote in message news:9vvqt8$mcl$1@news.tpi.pl...
> [...]
> tym rozni sie przedziorek od przedzioreczka CZYM zona od zoneczki - przeciez
> zona i zoneczka TO ZUPELNIE odrebna grupa!!!

A czym sie rozni slon od sloniny i drab od drabiny?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2001-12-21 22:43:17

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czym sie rozni slon od sloniny i drab od drabiny?
>
> Pozdrowienia,
> Michal
> Tu Michale wchodzimy zupelnie w inna semantyke. slonina i drabina sa sa
zonami tych panow, podobnie, jak malina jest zona malego. zas przedzioreczek
i zoneczka to urocze male stworzonka. podobnie zreszta, jak woreczek, ktory
przeciez od worka lub wora rozni sie nie tylko wielkoscia, ale i
zabarwieniem emocjonalnym. no a popatrz - mamy dziub i dziubeczek jesli
mowisz chcesz w dziub albo chcesz dziubeczka - jest roznica?
wracajac do slonia - sloninka bylaby blizsza przedzioreczkowi.
Wojtek Pa

6. Data: 2001-12-23 08:29:38

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to moze ponownie troche historii?

Czym sie rozni Marks od marksistow?
Tym czym Kant od kanciarzy.

Z przedwigilijnym, bialym (mimo ze miejskim) pozdrowieniem
Andrzej

PS.
Wspolczuje wszystkim kierowcom, ktorzy musieli wyjechac w trase i wszystkim, ktorzy
musza
sie przemiescic do innych miejscowosci, ale jednoczesnie egoistycznie sobie mysle, ze
Warszawie beda to pierwsze od wielu lat naprawde biale swieta.

7. Data: 2001-12-27 09:14:12

Temat: Odp: Przędziorki i przędzioreczki - z cyklu lektury
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przędziorków
> jeszcze i przędzioreczki.
> "Przędzioreczki to wcale nie zdrobniała nazwa przędziorków , ale

Jak miło...
Ale tym razem najpierw znamy przeciwnika, a potem się dopiero pojawi;)

A propos, czy można liczyć na to, że mrozy trochę dobiją robale i szkodniki?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-12-27 20:07:46

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do tego czy wymrozi to pojęcia nie mam ale inne myśli przyszły mi do
głowy. Czy istnieje już teoria spiskowa dotycząca szkodników w ogrodzie?
Firma produkuje przędzioreczka
Rozgłasza o jego istninieniu w mediach
Produkuje szybko preparat na szkodnika
Roz pyla szkodnika tu i ówdzie a w sklepach ustawia na półkach preparat

Wisielczy
Bogusław II - BoG
"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
> A propos, czy można liczyć na to, że mrozy trochę dobiją robale i
szkodniki?

> Pozdrawiam, Basia.

Frezje
Co z tym sniegiem zrobic?