Przekaski

1. Data: 2002-02-04 19:36:50

Temat: Przekaski
Od: <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W sobote robie imprezke na kilkadziesiat osob. Chcialabym przygotowac jakies
przekaski. Czy mozecie polecic cos smacznego i nie wymagajacego duzej ilosci
pracy w przygotowaniach?

Dzieki :)

Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2002-02-04 20:14:02

Temat: Re: Przekaski
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacyjna sprawa sa:
boczek wedzony pokrojony w cieniutkie paseczki, suszone sliwki (bez pestek)
obtoczysz je w kminku, pieprzu lub w niczym;) i zawijasz sliweczki w roladki
spinajac je wykalaczka. Wkladasz to do piekarnikana gora 30 min i przekaska
gotowa.
Zrobilam to na urodzinach 50 szt(8 osob) zniklo w mig!!!

Zycze udanej imprezki
Kasienia

1. Data: 2002-02-04 21:33:54

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@i...pl> wrote:

> [...]
>przekaski. Czy mozecie polecic cos smacznego i nie wymagajacego duzej ilosci

1. ze trzy rodzaje śledzi - przygotowanych na jedno chaps -
kwaśne, słodkie imbirowe i klasyczne. Każdy ląduje na głębokim
półmisku, obok sterta małych pomasłowanych kromeczek z ciemnego
pieczywa ( kromka na 4) i wielki zestaw wykałaczek i dla niezdar serwetki

2. dzban szybkiego gorcego barszczu z pudełka typu K...rr,
H....x, P.........szki osobiście doprawiony ziołami i czosnkiem -
do tego wykonane z gotowego ciasta francuskiego paluchy z
ziarnami, makiem, kminkiem itp. (szczegóły na mniamniamie) albo
paszteciki z kiełbasą w środku...

3..grzanki, grzanki i grzanki - znaczy na bazie bagietki i
naczosnkowanego sera. Cały blat w kuchni zastawiasz grzaneczkami i
na świeżo na chwilkę do piekarnika (byleby sera dużo setrzeć,
czosnku nasiekać i ziół prowansalskich nasypać) a obo w miseczce
doprawiony bazylią, zagrzany lub ostudzony sos pomidorowy ze
zmiksowanych pomidorów z puszki - słony lekko, pachnący bazylią
i pieprzem

AgataW.

1. Data: 2002-02-04 22:28:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego wykonane z gotowego ciasta francuskiego paluchy z
> ziarnami, makiem, kminkiem itp. (szczegóły na mniamniamie) albo

Khem, khem, na mniammniamie są paluchy z ciasta drożdżowego czy tam
kruchego...

Wkn

1. Data: 2002-02-05 07:48:00

Temat: Re: Przekaski (sprostowanie)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>Khem, khem, na mniammniamie są paluchy z ciasta drożdżowego czy tam
>kruchego...

po poporanej interwencji pewnej osobniczki jestem zmuszona
dodać, że taki paluch w ziarnach, francuski każdy średnio i mniej
inteligentny czytacz zrobi sam z gotowego ciasta fr. i ziarenek
- miało być szybko i bez komplikacji...

AgataW.( a u Nas takie babska to się zjada)

1. Data: 2002-02-05 08:33:08

Temat: Re: Przekaski (sprostowanie) - za co?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - miało być szybko i bez komplikacji...
>

> AgataW.( a u Nas takie babska to się zjada)

Taaaaaaak, ja jestem takie chamskie babsko, na które trzeba napyskować. Nie
wiedziałam, że zasłużyłam na takie przemiłe traktowanie. I jakoś sobie nie
przypominam, żebym kiedykolwiek kogoś tutaj głęboko uraziła swoją obecnością
i niegrzecznymi uwagami. Jeśli coś jest nie tak, to proszę kulturalniej
nieco, może.
Dla wiadomości grupy zacytuję, co mi pani Agata W. napisała na priwa:
>...to se mądralo wyobrź że to ciasto francuskie...FRANCUSKIE ( każdy
>głupol potrafi wnikliwie czytać co ludzie napiszą a pomóc i doradzić
>to nawet takie WKN ni umie a niby TOTO stronę kulinarną prowadzi -
>jedno wielkie oszustwo - to się sprawdzi bo może Ci jakiś murzyn w
>domu gotuje a potem stronę dla Ciebie internetową robi...?!!!)
Jak do tej pory myślałam, że osoba podpisująca się zawsze AgataW jest tu od
dawna i jest przemiła, a tu taka niespodzianka. No cóż, przepraszam, że
żyję.
A tak dla ogólnej wiadomości, zapewniam, że nie każdy wpadnie na pomysł
zrobienia paluchów czy czego tam jeszcze z gotowego ciasta francuskiego, bo
może w kuchni dłubać od trzech tygodni i po prostu nie umie.
Ja też mogę powiedzieć, że jajko na grzance to każdy głupek potrafi i po co
Grześ O. to zamieszcza na stronie, ale nie powiem, bo to nieprawda, a
grzaneczka ładnie wygląda.

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2002-02-05 08:38:42

Temat: (sprostowanie) - za co? (już OT)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla wiadomości grupy zacytuję, co mi pani Agata W. napisała na priwa:

Dobra, przepraszam, poniosło mnie, pewnie niepotrzebnie. Po chwili
zastanowienia doszłam do wniosku, że na pewno to był rodzaj żartu. A ja nie
popatrzyłam na to z przymrużeniem oka (mam nadzieję). A teraz to się
powinnam wstydzić, że w ogóle kontunuuję niepotrzebny wątek :-((

Pozdrówk
Wkn

1. Data: 2002-02-05 09:02:04

Temat: Re: Przekaski przeprosiny
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam Wkn za głupie zachowania, za żart (głupi) cofam
> post i dziękuje za poprawkę...
>
> AgataW.

O rany, ja też się niepotrzebnie zapędziłam, ale tam żadnej buźki
przymrużonej nie było ani nic, ale potem głupio mi się zrobiło za te moje
żale i anulowałam obie moje wiadomości. Ale ni w cholerę nie chcą zniknąć

To pewnie tak specjalnie moderator zrobi, znikną jak już wszyscy przeczytają
:(

Wkn

ps. pączka bym zjadła, kto mi upiecze?

1. Data: 2002-02-05 09:08:19

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-05 09:20:50

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pewnie tak specjalnie moderator zrobi, znikną jak już wszyscy
przeczytają

Nie ma obaw ;-) Chciałam sobie poczytac co tam bluznelas Agacie, ale nic z
tego, sa wykreslone ;-)
To jakos tak dziala, ze autor caly czas widzi swoj post a zadni sensacji
grupowicze czytaja ze post zostal anulowany ;-)))

serdecznie pozdrawiam
Basia

Pytanie o ZEPTER
Kofta indyjska