Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

81. Data: 2013-05-26 21:40:06

Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 09:31:07 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> Pomijając jakichś krezusów - znacznie ponad siły mężczyzny który nie
> ma winy za rozpad małżeństwa. Często taki mężczyzna DOBREGO CHARAKTERU
> nie ma szans juz NA NIC za wyjątkiem wiecznego pościgu przez
> KOMORNIKÓW! Wielu z nich trafia so szpitali psychiatrycznych z ciężką
> DEPRESJĄ itp.
> Podczas gdy W TYM SAMYM czasie jego była małżonka KTÓRA ROZBIŁA
> rodzinę bawi się i CIESZY SIĘ ŻYCIEM!
>
> Ale SĄDY MAJĄ TO GDZIEŚ bo wina za rozpad się NIE LICZY!

Przestań się tak wydzierać, histeryku.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

82. Data: 2013-05-26 21:41:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 09:45:16 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> (...)Jeszcze teraz system prawny zostaje zaadoptowany do tego aby owe
> WREDNE SUKI mogły LEPIEJ NISZCZYĆ dobrych, czułych i starających się
> mężczyzn!

Mało że się wydzierasz i histeryzujesz dużymi lierami, to jeszcze
"adoptujesz" system prawny... Żenada, histeryczny tępaku.

83. Data: 2013-05-26 21:42:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 10:04:09 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
> często normalne przetrwanie wydaje się możliwe tylko w przypadku
> "zwarcia szyków", natomiast samotny mężczyzna porzucony przez kobietę
> która "znalazła sobie LEPSZY MODEL", nie mogący sie spotkać z
> kochanymi dziećmi - ma sytuację psychiczną iście OPŁAKANĄ! Jeszcze ma
> płacić NA NICH alimenty?? Skąd ma brać SIŁY żeby zdobyć jakieś
> pieniądze? Tym bardziej, że w około kryzys i bieda aż piszczy...
>
> Ale tamta kobieta oczywiście polityką się nie interesuje - wszak jak
> ma ładna buzię to ZAWSZE się znajdzie jakiś JELEŃ co ma ŁOŻYĆ!

Ludzie, weźcie stąd tę żałosną patologię...

84. Data: 2013-05-26 21:44:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 11:22:00 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
>
> Słyszałeś o tzw. SYNDROMIE "ŚMIERCI ŁÓŻECZKOWYCH"? To trudno pojąć,
> kobiety potrafią CELOWO zakażać dzieci, np. dodawać odchody z sedesu
> do odżywki, wstrzykiwać różne płyny do mycia itp. żeby tylko MÓC SIĘ
> NIMI "OPIEKOWAĆ"!

> Owszem, nikt tu nie mówi, że to mądre i że ma to sens w dłuższej
> perspektywie. Jednak te zaćpane/zapite laski rzadko kalkulują, robią
> "CO CHCĄ", mają WYJEB... na wszystko, i nawet trudno powiedzieć czy po
> latach czegokolwiek żałują... Żeby żałować to trzeba najpierw mieć
> jakąś tam zdolność myślenia abstrakcyjnego...

Ty masz TYLKO TAKĄ. //przekrzykuję

85. Data: 2013-05-26 21:59:42

Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 26, 9:41 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mało że się wydzierasz i histeryzujesz dużymi lierami, to jeszcze
> "adoptujesz" system prawny... Żenada, histeryczny tępaku.

Taką masz radochę, że wyłapałaś literówkę?
Ale JAKAŻ złość, ileż wściekłych emocji!

Jeszcze raz, Ikselko... skąd wiesz, że właśnie masz do czynienia z
mężczyzną?

86. Data: 2013-05-26 22:08:00

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2013 05:01, Yerine Ictimai pisze:

> Oj, niestety sie mylisz, właśnie JEST to danie NIEPROPORCJONALNEJ
> władzy w ręce kobiet. (Sytuacja nieuzasadnionych przywilejów wobec
> Temidy tylko za to, iż ktoś posiada płeć żeńską.)
> To rozwalanie rodzin, a potem społeczeństwa.

nie ma czegoś takiego.

> Chiron słusznie zauważa, iż kobiety znacznie częściej bywają CHWIEJNE
> emocjonalnie. To słynne NAPIĘCIE PRZEDMIESIĄCZKOWE chociażby... Poza
> tym, kobiety mają statystycznie MNIEJSZE MÓZGI! To TABU, ale to FAKT
> NAUKOWY: przeciętna waga mózgu mężczyzny wynosi 1500g, a kobiety
> 1200g.

no. i mniejszy obwód głowy mają. to niesamowite że ktoś jeszcze na
poważnie podnosi ten argument.

> [...]
> argumentował, że kobiety mają takie FORY wszędzie, iż nie ma innego
> powodu!
>
> Oczywiście są wyjątki, są inteligentne, dobrze wykształcone,
> zrównoważone i RACJONALNIE rozumujące kobiety!
> SĄ!
> Problem, iż na 10 takich mężczyzn przypadają ze 2 kobiety których
> RACJONALNOŚCI można zaufać - zwłaszcza w tzw. SYTUACJACH TRUDNYCH!
>
> Tak więc, JAKA to "obrona słabszych"?
> To wspieranie SŁABYCH i rozhisteryzowanych w ich PODŁYCH kaprysach i
> HUMORACH?
> To zarazem NISZCZENIE silnych i ODPOWIEDZIALNYCH?

gwałciciel nie jest ani silny ani odpowiedzialny. co ty bierzesz?

> Jasne, trzeba, także inne przestępstwa, dlaczego tylko gwałty?

marna prowokacja. nie ma co czytać dalej.

--
Paweł

87. Data: 2013-05-26 22:16:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 12:59:42 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> Taką masz radochę,

Raczej współczuję.

> że wyłapałaś literówkę?

Literówki powstają z zamiennego wciśnięcia blisko leżących klawiszy -
tymczasem "a" leży w przeciwnym końcu klawiatury niż "o" i trzeba się
dobrze postarać żeby zamiast "a" wcisnąć "o", więc nieudolnie kłamiesz o
literówce i lepiej już nic nie mów, bo utrwalasz kompromitację.
U Ciebie to typowe (BARDZO TYPOWE - krzyczę bo muszę) mylenie pojęć.
:-]

> Ale JAKAŻ złość, ileż wściekłych emocji!
>
> Jeszcze raz, Ikselko... skąd wiesz, że właśnie masz do czynienia z
> mężczyzną?

Fakt, piszesz jak rozhisteryzowana baba i w dodatku głupio...
--
XL wiosenna

88. Data: 2013-05-26 22:19:28

Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

> Tak, a SKĄD ma to wziąć mężczyzna sam zarabiając 1200zł miesięcznie i
> jeszcze wyrzucony z domu?

Przy zarobkach 1200 miesięcznie to ja bym się nie pchał w dziecko.
Nieistotne od moich relacji z partnerką.

[...]

> Powiedz, czy sąd nie powinien do orzekania o alimentach brać pod uwagę
> FAKTYCZNY poziom materialny obu stron???

Powinien i w znanych mi przypadkach bierze.
O ile facet nie zachowuje się jak ktoś kto za wszelką cenę chce uniknąć
odpowiedzialności za dziecko.

> Przesadzasz, w tej zdominowanej NĘDZĄ Polsce te 1500 mies. REGULARNYCH
> wpłat to dużo!

Ja uważam inaczej.

> Owszem, nikt tu nie mówi, że to mądre i że ma to sens w dłuższej
> perspektywie. Jednak te zaćpane/zapite laski rzadko kalkulują, [...]

Albo wyrachowane (a tu kalkulacji i myślenia trzeba), albo zaćpane/zapite.
Zdecyduj się.

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

89. Data: 2013-05-26 22:22:03

Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

[...]

> Piszesz tak jakbyś nie wierzył, że faceci z natury często tacy bywają.
> (Warto by się zastanowić czy z kolei faceci-kanalie to nie efekt
> manipulowania przez kobiety...)

Uważam, że tego typu facetów (dobrych, czułych, opiekuńczych itp)
nie dotkną zmiany w prawie które są przedmiotem dyskusji. W związku
z czym ich istnienie (lub nie), podobnie jak istnienie dajmy na to
Yeti, jest dla tej dyskusji obojętne.

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

90. Data: 2013-05-26 23:48:44

Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 26, 10:16 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> dobrze postarać żeby zamiast "a" wcisnąć "o", więc nieudolnie kłamiesz o
> literówce i lepiej już nic nie mów, bo utrwalasz kompromitację.

no to przejęzyczenie, co za różnica? Tak bardzo chcesz uciec od
tematu?

> Fakt, piszesz jak rozhisteryzowana baba i w dodatku głupio...

A ty niby piszesz jak rozhisteryzowany CHŁOP?
i myślisz, że mądrze?

Gdzie był wówczas Bóg?
Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...