Przemoc w szkołach (czesc II)

11. Data: 2006-10-26 08:03:17

Temat: Re: Przemoc w szkołach (czesc II)
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):

> l...@w...pl (Librix)

> Ja nie o Tobie. Ja o forum ktore jest pod artykulem (i jego odpowiednikami na
> innych portalach).

Ale tak bo coś w koncu trzeba z tą przemocą w szkole zrobić i Giertych
właśnie robi.

Pozdrawiam
Librix

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

12. Data: 2006-10-26 09:33:24

Od: "Quasi" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (Librix) napisał(a):

> Ale tak bo coś w koncu trzeba z tą przemocą w szkole zrobić i Giertych
> właśnie robi.

"Robi"? LOL! :D

Ta skrajnie niekompetentna i nawiedzona wesz udaje, ze robi wymyslajac
populistyczne pseudo-rozwiazania majace na celu epatowanie (w celach
politycznych rzecz jasna) prymitywny i naiwny moherowy motloch. Typowa
demagogiczna "kielbasa wyborcza": zamordyzm w szkolach (mundurki, oddzielne
szkoly z wojskowym rygorem dla "trudnej mlodziezy"), nauczanie o
"kontrowersjach" wokol ewolucji, usuniecie "gejo-lewackiej propagandy" ze
szkol, puste haslo "wzrostu prestizu zawodu nauczyciela" i "wychowania
patriotycznego", nierealizowalna i bezsensowna koncepcja "monitoringu" i
"filtrow internetowych" itp.

Szkoda slow.

pozdrawiam
Quasi

13. Data: 2006-10-26 10:25:36

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi w news:ehpvd4$g2n$1@inews.gazeta.pl :

> [...]

> szkol, puste haslo "wzrostu prestizu zawodu nauczyciela" i "wychowania
> patriotycznego", nierealizowalna i bezsensowna koncepcja "monitoringu" i

Nie robi ? Akurat kiedyś wypisałem 12 postanowien Giertycha :

1. Powolanie Narodowego Instytutu Wychowania.
Narodowy Instytut Wychowania bedzie czuwal nad poziomem wychowania
polskiej mlodziezy szkolnej.
2. Wyzsze place dla nauczycieli w przyszlym budzecie.
3. Program ,,Beniamin&#8220;
Internetowy program ktory ma dzieciom uniemozliwic dostep w szkolach do
stron pornograficznych.
4. Patrol linii autobusowych i tramwajowych oraz prewerencja
antynarkotykowa w szkolach.
5. Szkoly dla trodnej mlodziezy ( klasy dzielone na plec, po
resocjalizacji powrot do zwyklej szkoly) (omawiane)
6. Zespol dyscypliny i lektur - to nowa komórka.
7. Obnizenie poziomu nauczania.
Obnizenie poziomu nauczanie sprawi , ze uczniowie beda zdobywac lepsze
wyniki w szkole , gdyz z powodu obecnych problemów szkole , zwiazanych z
huliganstwem utrzymanie tego poziomu nauczania jest niemozliwe.Lepsze
oceny beda motywowac uczniow do nauki. Przeciwnicy tego pomysłu mówia że
jest on nieskuteczny
8. Sprawdzanie czy uczniowie dyslekcyjni nie oszukuja . Uprawnienie do
dania uczniowi statusu dyslekcyjnego beda mieli tylko poradnie publiczne
9. Monitoring, nadanie nauczycielom statusu funkcjonariuszy publicznych
oraz zasadę, że ocena z zachowania będzie wpływać na promocję ucznia do
następnej klasy; powstanie nowych szkół
10. Narodowe centrum Badan i rozwoju ,35 mln zl rocznie. (propozycja).
Wszystkie inne partie oprocz LPR uwazaja ze jest to przesada i skandal
wydawac tyle pieniedzy na nowa komorke , nowych urzednikow. Stanowczo za
drogie i niepotrzebne.
11. Mundurki szkolne (propozycja)
12. Nota o wagarach na swiadectwie (propozycja)

Nie dopisałem wtedy jeszcze uświadamianie Rady Rodziców. Więc kto tu jest
naiwny ? Przeciwnicy czy mohery ?

Pozdrawiam
Librix

14. Data: 2006-10-26 11:20:52

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Quasi<q...@g...pl>

> l...@w...pl (Librix) napisał(a):
>
> (ciach)
>
> Kolejna tabloidalna sensacyjka w tych klimatach:
> [ http://tinyurl.com/vsk89 ]
[...]

Quasi być bardzo chory.

Paweł

15. Data: 2006-10-26 11:50:59

Od: "Quasi" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (Librix) napisał(a):

(ciach) wlasnie o tej demagogi (i glupiej i jalowej i ngrznej) pisalem

> Nie dopisałem wtedy jeszcze uświadamianie Rady Rodziców. Więc kto tu jest
> naiwny ? Przeciwnicy czy mohery ?

Jesli kupujesz ten populizm, to w naiwnosci trudno bedzie Cie przebic...

pozdrawiam
Quasi

16. Data: 2006-10-26 18:44:29

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):

> l...@w...pl (Librix) napisał(a):

> (ciach) wlasnie o tej demagogi (i glupiej i jalowej i ngrznej) pisalem

> Jesli kupujesz ten populizm, to w naiwnosci trudno bedzie Cie przebic...

To ty jesteś naiwny na gadki liberałów i postkomunistów.

Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

kredyt hipoteczny
Etyka heteronomiczna - szukam materialow
Deprywacja sensoryczna
jak się nazywa zespół...
piłka bystrzejsza