Re: Przemoc w szkole

Data: 2006-10-30 22:55:06
Temat: Re: Przemoc w szkole
Od: tren R <t...@p...na.swiat>

Bluzgacz napisał(a):

> Nie pierdol, wiesz dobrze o czym mowa.
> Ja moge powiedziec to samo.
> Za moich czasow szacunek nauczycielowi okazywalo sie nawet poza szkola
> "na miescie".
> Poza napierdalaniem sie po lekcjach nic takiego jak to o czym mowa nie
> mialo miejsca.
> Nie czujesz roznicy, czy moze masz 15 lat?

zasadniczo nie trafiają do mnie farmazony o "innych czasach".
zawsze i wszędzie można usłyszeć - "za moich czasów to tamto i sramto".
nie słyszał tego od dziadków czy rodziców?

za moich czasów było inaczej, ale nie znaczy gorzej. inaczej.
jest jak jest i na nic pierdolenie o czasach.

nie w czasach choroba. o ile choroba.

--
http://trener.blog.pl
http://jestem.tu.patrz.pl/