Przepis na ciasteczka Kruszyny

1. Data: 2005-01-24 13:14:36

Temat: Przepis na ciasteczka Kruszyny
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczytałam się dokładnie w wątek ciasteczek piwnych zastosowałam wszystkie
porady ucząc się na waszych błędach i teraz zajadam się re- we -la-
cyj -nymi !!!!! Ciasteczkami piwnymi. Są fantastyczne Dzięki Wam !!!!!
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-01-24 13:22:20

Temat: Re: Przepis na ciasteczka Kruszyny
Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porady ucząc się na waszych błędach i teraz zajadam się re- we -la-
> cyj -nymi !!!!! Ciasteczkami piwnymi. Są fantastyczne Dzięki Wam !!!!!

Proszę nie bić, ale czytam i czytam o tym cudzie i marzę o przepisie... ktoś
pomoże?
pozdr
gagatka

1. Data: 2005-01-24 13:31:55

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gagatka wrote:

> Proszę nie bić, ale czytam i czytam o tym cudzie i marzę o przepisie... ktoś
> pomoże?
> pozdr
> gagatka

A czemu gagatka nie googla?

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=ciasteczk
a+kruszyna&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.kuchnia

Proszę się natychmiast poprawić i od dzisiaj używać. ;-)

Ździho

1. Data: 2005-01-25 13:46:09

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asterek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
a+kruszyna&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.kuchnia

> Proszę się natychmiast poprawić i od dzisiaj używać. ;-)

Gagatka jest blondynką i czasami...
Ale dzięki serdeczne za życzliwość!
pozdr
gagatka

trufle?
Surówka z selera lisciowego
Gotowanie w mikrofali
a gdzie w W mozna kupic oslonki na kielbase? (do robienia w domu)
szukam przepisu na tort kajmakowy (taki jak podają w Tchibo caffe)