Przepis na szpinak

1. Data: 2003-05-11 09:12:53

Temat: Przepis na szpinak
Od: "Nowy_Lodz" <b...@b...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze to wiatm serdecznie szanownych uzytkownikow forum. Jestem tu
pierwszy raz, ale musze sie przyznac wasze przepisy sa interesujące.

Po drugie i najważniejsze: Czy może cie mi podać jakies przepisy na szpinak,
choc nie przepadam za szpinakiem , może specjalnie przyżądzony bedzie
smakował zjaliwie.

1. Data: 2003-05-11 09:17:56

Temat: Re: Przepis na szpinak
Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859
-2&q=szpinak&meta=group%
3Dpl.rec.kuchnia

1. Data: 2003-05-11 09:20:03

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry wklej cały podany skrót, ciągle zapominam, ze sa zbyt długie .

1. Data: 2003-05-11 09:29:05

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Z" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b9l4m8$fmn$1@nemesis.news.tpi.pl...

Odpowiadaj prosze pod postem, ulatwi to nam wszystkim czytanie.
Pozdrawiam, kasia

1. Data: 2003-05-11 09:30:32

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

szpinak,
> choc nie przepadam za szpinakiem , może specjalnie przyżądzony bedzie

www.szpinak.prv.pl

Pozdrawiam,Kasia

Biała kiełbasa z ....
faq prk - propozycja
Ciasto z rabarbarem
Jak gotować jajko ?? :)
przepis na obiad ze znikoma iloscia składników