Przepuklina rozworu przelykowego

1. Data: 2001-10-19 19:57:52

Temat: Przepuklina rozworu przelykowego
Od: "zala" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wykryta przepukline rozworu przełykowego przepony ,ciagle mam bóle po
lewej stronie z odbijaniem sie oraz bardzo sie mecze . czasami aż robi mi
sie slabo czy tą przepukline operuje sie ?

2. Data: 2001-10-20 10:17:53

Temat: Re: Przepuklina rozworu przelykowego
Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mam wykryta przepukline rozworu przełykowego przepony ,ciagle mam bóle po
>lewej stronie z odbijaniem sie oraz bardzo sie mecze . czasami aż robi mi
>sie slabo czy tą przepukline operuje sie ?

Oczywiscie ze sie operuje.
Kazda przepukline przeponowa sie operuje.

--
Robert Ślisz (Siwy)
s...@p...onet.pl s...@p...clinika.pl

3. Data: 2001-10-28 15:16:15

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> rzecze:

>Oczywiscie ze sie operuje.
>Kazda przepukline przeponowa sie operuje.

Mala, ale chyba dosc wazna poprawka - kazda mozna _probowac_ operowac... Sa
tez i inne, zachowawcze metody leczenia dolegliwosci...

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

4. Data: 2001-10-28 16:56:32

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mala, ale chyba dosc wazna poprawka - kazda mozna _probowac_ operowac... Sa
> tez i inne, zachowawcze metody leczenia dolegliwosci...

Mala poprawka.
Uwzgledniajac powazne ryzyko tego typu operacji jak i czestosc niepowodzen
obecne zalecenie jest takie, aby kazdego pacjenta trzymac tak dlugo jak mozna
na PPI (protein pump inhibitor) , sprawdzajac czy nie ma ryzyka powstania Ca.
(okresowa gastroskopia) i dopiero jak sie to nie powiedzie to rozmyslac nad
zabiegiem operacyjnym.

Nawet zwezenie (zbliznowacenie) przelyku nie jest bezwzglednym wskazaniem do
zabiegu operacyjnego, bowiem zalozenie stentu rozwiazuje na spory okres czasu
problem.

W ogromnej wiekszosci przypadkow to zalecenie zdaje znakomicie egzamin.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-10-29 13:33:40

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

x...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> problem.
>
> W ogromnej wiekszosci przypadkow to zalecenie zdaje znakomicie egzamin.

Popieram. Leszek.

6. Data: 2001-10-29 15:53:19

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> rzecze:

>Popieram. Leszek.

Popieram popierajacego i przedpopierajacego oraz swoj poprzedni post, a
takze popieram samo pytanie i pierwsza odpowiedz. Popieram tez ten post,
ktory teraz pisze i w ogole - POPIERAM CALY WATEK!!!

Szczerze mowiac popieram nawet pl.sci.medycyna, bo tu mozna fajnie
popopierac co sie chce... O Usenecie juz chyba nie musze pisac, ze popieram
go w calej rozciaglosci...

Pozdrawiam popierajaco,

Kamil Uminski aka 'popieracz'

PS. ;^)
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

7. Data: 2001-10-30 19:33:54

Od: "Darek" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> [...]
Ca.
> (okresowa gastroskopia) i dopiero jak sie to nie powiedzie to rozmyslac

Tylko gwoli scislosci : "proton " nie " protein" . No i gastroskopia jest
najlepsza - ale tak naprawde wystarczy dobrze zebrany wywiad w zakresie
czynnikow ryzyka. A tak na marginesie - sa juz doniesienia o pacjentach
przyjmujacych omeprazol 11 lat !!! bez objawow ubocznych.
Omeprazol rulez!
cze
Darek

rak macicy
Pytanko o XANAX
!!!! Prosba o konsultacje - GYMFITNESS !!!
co to moze byc?
Wyciaganie karty ze szpitala