Przesadzanie derenia

1. Data: 2001-10-29 15:00:56

Temat: Przesadzanie derenia
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta zmienna jest ale moja Uta bije wszelkie rekordy. Nie podoba jej sie,
ze deren za blisko placu zabaw. Dwa derenie wlasciwie. Jeden, te
uszlachetniony juz owocowal, drugi, dziki ledwie sie zakorzenil. Pytala mnie
ostatnio, czy nie daloby sie przesadzic je dalej. Pomyslec, ze posadzilem je
dopiero wiosna. Obydwa kupilem w donicach. Pytanie, czy nie jest juz za
pozno na takie eksperymenty? Napiszcie, prosze, co o tym sadzicie.
Jakakolwiek bedzie odpowiedz, bede to mial czarno na bialym, bo jak odmowie,
to powie, ze sie lenie albo ze lze.

Pantoflarz

2. Data: 2001-10-29 16:03:57

Temat: Re: Przesadzanie derenia
Od: "AW" <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9rjrtv$gvj$06$...@n...t-online.com...
> [...]
> pozno na takie eksperymenty? Napiszcie, prosze, co o tym sadzicie.
> Jakakolwiek bedzie odpowiedz, bede to mial czarno na bialym, bo jak

Witam,
ja przesadzalam moje derenie (wlasciwe) w ubieglym roku wlasnie pod koniec
pazdziernika, przyjely sie bez problemu, nawet w tym roku lepiej "poszly".
Inna sprawa, ze zima byla bardzo lagodna, moze gdyby byla taka jak dwie
poprzednie, górskie zimy to eksperyment by sie nie udal.
pozdrawiam
Agata

--
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''

3. Data: 2001-10-29 20:19:18

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <h...@h...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Inna sprawa, ze zima byla bardzo lagodna, moze gdyby byla taka jak dwie
> poprzednie, górskie zimy to eksperyment by sie nie udal.

Daaaanke szyyyyyyyyyyyyyn....

Irek w nocnej koszulce

4. Data: 2001-10-29 20:58:12

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Irek Zablocki

(...)
[...]

Starsze derenie nie znosza przesadzania,ten owocujacy to prawdopodobnie
Cornus mas (deren jadalny) i tutaj rodza sie watpliwosci.
Owoce derenia jadalnego jak sama nazwa wskazuje nadaja sie na przetwory i
"dereniowke".
Botanicy do dnia dzisiejszego nie wyjasnili zagadki jaka sie wiaze wlasnie z
tym dereniem.
Po przesadzeniu egzemplarzy starszych, owoce tegoz samego derenia posiadaja
wlasciwosci trujace i narkotyczne.
Wytwarzaja laktucyne i laktukopikryne-dlaczego nie wiadomo.
Sadzi sie ze zjawisko to spowodowane jest szokiem jaki przezywa roslina
podczas nieumiejetnego przesadzania.
Dlatego proponowal bym rozwage i celowosc przesadzania badz co badz
zakorzenionego juz derenia.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

5. Data: 2001-10-31 19:33:22

Od: "Gosia" <g...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

halooo:)))))))))))))

ja tutaj jestem pierwszy raz, ale niebawem bede czesciej:))))
jestem studentka ogrodnictwa w Poznaniu...
:))))

gosia.

6. Data: 2001-11-01 10:44:58

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> halooo:)))))))))))))
>
> ja tutaj jestem pierwszy raz, ale niebawem bede czesciej:))))
> jestem studentka ogrodnictwa w Poznaniu...
> :))))

Ja też !

Natalia

7. Data: 2001-11-04 16:34:19

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Gosia

halooo:)))))))))))))

ja tutaj jestem pierwszy raz, ale niebawem bede czesciej:))))
jestem studentka ogrodnictwa w Poznaniu...
:))))

gosia.

Witaj :-)
Z tym dereniem to byl zart,nie bierz tego powaznie.
Zreszta moje wypowiedzi traktuj z przymrozeniem oka.

8. Data: 2001-11-04 18:48:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...
> Zreszta moje wypowiedzi traktuj z przymrozeniem oka.

A tak samo wypowiedzi wiekszosci pozostalych uczestnikow
grupy :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2001-11-04 19:16:54

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> Zreszta moje wypowiedzi traktuj z przymrozeniem oka.

A tak samo wypowiedzi wiekszosci pozostalych uczestnikow
grupy :-)

Pozdrowienia,
Michal Misiurewicz

Tutaj sie Michał z Toba nie zgadzam.
Wypowiedzi Krzysia(ładnie to ujolem)M...........o sa krotkie,ale
przemyslane,moze zbyt pozno wyslane :-)
Natomiast BTW wypowiedzi Janusza Cz.......o,sa zbyt frywolne, w 99%
powinny byc ocenzurowane.
Pozdrawiam puritanus
Boguslaw Radzimierski.

10. Data: 2001-11-05 16:02:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
> Wypowiedzi Krzysia...............moze zbyt pozno wyslane :-)

Prawda nigdy nie dezaktualizuje się.
Jeżeli piszę nieprawdę to czas wysłania nie jest istotny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Nadocinałem się do woli!
Ogród
Sprzedam stare banknoty , monety - polskie,niemieckie,rosyj skie.
mlode ogrodki dzialkowe
Zerżnąłem Isabellę