Re: Przesadzanie drzew!!!!- KRZYSZTOFOWI

Data: 2001-11-27 08:07:47
Temat: Re: Przesadzanie drzew!!!!- KRZYSZTOFOWI
Od: "Jerzy" <0...@m...pl>

> Ale jest tesz szkola zapewniania najbardziej naturalnych warunkow.
> Mowi ona na przyklad, ze jak w dolku beda lepsze warunki niz
> poza dolkiem, to roslina nie bedzie chciala poza dolek korzeni
> wysuwac.
Ta szkoła u mnie na 300 mkw się nie sprawdzała tzn. nie potwierdzała, korz
onki naprawdę szalały po 2-3 latach ale gleba piaszczysta, może dlatego
;-)
Nie neguję jej w układzie "parkowym" ogrodu czyli na dużej przestrzeni, al
e mimo wszystko zalecam postepowanie jak niżej opisane.

> Ale ja mam za miekkie serce i zawsze cos tam w ten dolek sypne.
I tak trzymaj.
Pozdrowienia, Jerzy