Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi. Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

From: "Solo" <s...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Date: Mon, 03 Jun 2002 20:50:30 GMT

Witaj

Nie bede ocenial Twojego sposobu myslenia bo to nie moja rola, ale chcialem
powiedziec ze jestem dokladnym zaprzeczeniem tego co powiedziales. Nie
ogladam w ogole TV a mimo to wszechobecny marazm zlapal i mnie w swoje
szpony. Zauwazylem ze dosc duzo osob ma jakas tam koncepcje na spedzenie
wolnego czasu tylko ze tego nie realizuja. To sie chyba nazywa lenistwo :)
Choc z drugiej strony masz chyba troche racji. Gdy slucham czasem starszych
ludzi to dochodze do wniosku ze dzisiejszy "mlody czlowiek" ma rzeczywiscie
za duzo "siedzacych" rozrywek. Moze to troche za mocno, ale wydaje mi sie
kilkadziesiat programow telewizyjnych + internet to dobry przepis na
zrobienie z siebie warzywa :)

Pozdrawiam serdecznie

Solo