Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi. Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Date: Mon, 3 Jun 2002 23:00:53 +0200

Użytkownik "Solo" napisal:
> Witaj

Dobri vecier ;)

> Nie ogladam w ogole TV a mimo to wszechobecny
> marazm zlapal i mnie w swoje szpony.

Bo to cholerstwo zarazliwe widac jest ;) A tak powaznie to chyba nie da
sie uciec przed tym "odmozdzeniem". Zawezilem to do TV, ale to jest obecne
praktycznie na kazdym kroku. A moze sie myle? Wszystko slicznie, ladnie
podane. Kiedys chcialem z kolegami popuszczac spadochroniarza? Bralismy
jakas torebke foliowa, montowalismy nitki i przywiazywalismy zolnierzyka -
dzisiaj idzie sie i kupuje gotowy produkt. Chcielismy latawiec? Tez trzeba
bylo wysilic wyobraznie - teraz mozna kupic. Chcialo sie kiedys zrobic
strone www wykorzystujaca jakis efekt - dzisiaj mozna sciagnac gotowy
skrypt (ze juz nie wspomne o tym, ze nie trzeba znac html'a w najmniejszym
stopniu aby stronke wykonac) etc.

> To sie chyba nazywa lenistwo :)

Ale ono skads sie brac musi. Chocby z poczucia bezcelowosci wykonywania
jakichkolwiek dzialan.

> Moze to troche za mocno, ale wydaje mi sie
> kilkadziesiat programow telewizyjnych +
> internet to dobry przepis na zrobienie z siebie warzywa :)

:) We wszystkim trzeba umiec zachowac umiar...

zycze spokojnej nocy
Greg