Przyglądasz się?

1. Data: 2008-04-05 17:51:10

Temat: Przyglądasz się?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZYJRZEĆ SIĘ SŁAWNEJ WYSPIE

Staruszek przeżył większość swego życia na wyspie, którą uważano za jedno z
najpiękniejszych miejsc na Ziemi. Kiedy po przejściu na emeryturę przeniósł się do
dużego miasta, ktoś do niego powiedział: "Musiało być wspaniale mieszkać przez tyle
lat na wyspie uważanej za jeden z cudów świata".
Staruszek pomyślał nad tym, a potem powiedział: "Cóż, prawdę mówiąc, gdybym wiedział,
że jest tak sławna, to bym się jej przyjrzał".

***
Nie trzeba ludzi uczyć, jak mają patrzeć. Wystarczy ich ocalić od szkół, które ich
zaślepiają.

2. Data: 2008-04-05 18:17:53

Temat: Nieswoje miejsce?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do najsławniejszego pustelnika na pustyni Sketiks przyszedł raz po radę zagubiony
życiowo młodzieniec:
"Ojcze -gdziekolwiek przebywam wciąż czuję się się nie na swoim miejscu, wydaje mi
się że powinienem być
w danej chwili zupełnie gdzieś indziej...co mam robić?!"
"Nic. Zrozumieć jedynie że są tylko dwa takie miejsca na świecie w których będziesz
na swoim miejscu,
ale w którymkolwiek z nich byś się aktualnie nie znajdował -zawsze będziesz myślał
jak byłoby w tym drugim."

3. Data: 2008-04-05 18:23:03

Temat: Re: Nieswoje miejsce?
Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 5, 8:17 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
na swoim miejscu,
> ale w którymkolwiek z nich byś się aktualnie nie znajdował -zawsze będziesz myślał

Ależ ten Sky jest mądry. Jego posty są zawsze takie błyskotliwe.
Chciałbym pewnego dnia osiągnąć jego wgląd, ale wiem, że mnie na to
nie stać.

--

dr A. Akbar

4. Data: 2008-04-05 22:02:17

Temat: Re: Przygl?dasz się?
Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Apr 2008 19:51:10 +0200, doszła do
mnie wiadomość <ft8e55$qvr$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>Nie trzeba ludzi uczyć, jak mają patrzeć. Wystarczy ich ocalić od szkół, które ich
zaślepiają.

Masz na myśli powrót do jaskiń ?
--
Ja by dawno uż był gieroj
No u mienia jest giemoroj.

5. Data: 2008-08-14 13:30:11

Temat: PrzyglÂ?dasz siÄ(TM)?
Od: "ebiS" <J...@p...w.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@y...com> wrote in message:

> Staruszek przeżył większo?ć swego życia na wyspie,
[...dalszy ciąg wątku...]

Przeżył i nie wiedział, że jego życie tak bardzo zafascynuje niekórych
dziennikarzy, że zaczną o tym pisać nawet na różnorakich forach
dyskusyjnych.

Szkoda jednak, że nie piszą co w życiu staruszka tak bardzo ich
zafascynowało, że poświęcili mu tyle czasu.

Ale można to jeszcze naprawić.
Napiszcie co, OK?

6. Data: 2009-01-06 18:38:36

Od: Szósty <e...@e...gb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dyskusyjnych.

Szkoda jednak, że nie piszą co w życiu staruszka tak bardzo ich
zafascynowało, że poświęcili mu tyle czasu.

smierc Lazarza
O antyklerykałach
"Męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać.."
No nie żartujcie sobie...
Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)