Re: Przyjaźń a miłość

Data: 2001-03-19 10:29:18
Temat: Re: Przyjaźń a miłość
Od: "kohol" <k...@w...pl>

Użytkownik "Flamaster" <n...@p...onet.p> napisał w wiadomości
news:993hqn$7ii$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Jak myślicie?
> Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
> przyjaźń?

Nie wiem, czy najpierw, ja się najpierw zakochałam, a teraz ukochany jest
moim najlepszym przyjacielem, ale to może indywidualny taki przypadek....
A może to dziedziczne? Bo moi rodzice też tak mają.

Zatem, Flamastrze, nie zgadzam się z Tobą, że (cyt): "Ja te uważam że
wszystko powinno się zacząć od przyjaźni (..)".

Pozdrawiam serdecznie
--
Choose your future.