1. Data: 2013-12-28 17:37:51

Temat: "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Autorem powyższej sentencji jest oczywiście Einstein. Jest to Bardzo Mądre
stwierdzenie, ale tylko i wyłącznie w kontekście dyskusji prowadzonej z Adwersażem na
Odpowiednim Poziomie. Owym Adwersażem był o ile mnie pamięć nie myli Max Planck. I
podobno podczas wymiany poglądów padło słynne "Pan Bóg nie gra w kości". Trochę
później powstały pewne teorie, POTWIERDZONE!! eksperymentalnie, bazujące na
rozkładzie Bosego-Einsteina. No i z owej gry w kości AE się wycofał.

Tia..., a tera se poguglaj, i napisz, że pierdzielę głupoty. A zanim to zrobisz,
sugeruję parę lat studiów na wydziale mat-fiz (dowolna uczelnia)..

A tak w ogóle to już kiedyś o żydach tutaj coś negatywnie nawijałaś.. A w końcu
Albert Einstein to w końcu Żyd!!

================

A wracając do tematu wątka, bądź raczej Twojej "stopki", bądź łaskawa rozwinąć ową
myśl.

2. Data: 2013-12-28 17:46:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 08:37:51 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
rozkładzie Bosego-Einsteina. No i z owej gry w kości AE się wycofał.

> Tia..., a tera se poguglaj, i napisz, że pierdzielę głupoty.

Pi...sz głupoty. // "..." jak zawykle oczywiście może oznaczać co tylko
chcesz, co najlepiej się wpisuje w Twoją jaźń

> A zanim to zrobisz, sugeruję parę lat studiów na wydziale mat-fiz (dowolna
uczelnia)..

Mam je za sobą. I nie tylko na tym jednym wydziale.

> A tak w ogóle to już kiedyś o żydach tutaj coś negatywnie nawijałaś.. A w końcu
Albert Einstein to w końcu Żyd!!

To z powodu zaślepienia w filtrowaniu sobie moich wypowiedzi o Żydach
zapominasz o zelatynie, no tak. Intelektualnie nie dajesz rady ogarnąć
wszystkiego na raz :-|

> ================
>
> A wracając do tematu wątka, bądź raczej Twojej "stopki", bądź łaskawa rozwinąć ową
myśl.

Ponieważ?
--
XL

3. Data: 2013-12-28 18:12:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 08:37:51 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> z Adwersażem na Odpowiednim Poziomie. Owym Adwersażem był o ile mnie pamięć nie
myli Max Planck.

Pamięć Cię myli - sugeruję wrócić do podstawówki, bo Ci polska ortografia
kuleje aż oczy bolą.

--
XL

4. Data: 2013-12-29 03:36:35

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 grudnia 2013 18:12:55 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Pamięć Cię myli - sugeruję wrócić do podstawówki, bo Ci polska ortografia
>
> kuleje aż oczy bolą.

Pamięć nie myli, a co do "ortografa" to weź se dziołcha poprzeglądaj swe sryljony
postów. Ja tej roboty nie wykonam, bo gdzie mi tam do legendy pl.rec.kuchnia . Zmień
se stopkę na : "Wyżej sram, niż dupę mam"

5. Data: 2013-12-29 14:10:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..bo Ci polska ortografia kuleje aż oczy bolą.
No wiesz co.........., nie spodziewałam się tego po tobie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2013-12-29 15:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 14:10:35 +0100, Stokrotka napisał(a):

> No wiesz co.........., nie spodziewałam się tego po tobie.

Że mam adwersaRZa nie na poziomie? - przecież sam się określił robiąc byki.
:-PPP
--
XL

7. Data: 2014-08-06 18:12:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 grudnia 2013 17:37:51 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
>

> A wracając do tematu wątka, bądź raczej Twojej "stopki", bądź łaskawa rozwinąć ową

Adwersarzem pisze się przez "rz" :)

BABY I CHŁOPY!! Kurcyna w Galaretce..
Przysmaki sylwestrowe.
Rozpierdzielamy tę grupę ?!