Rozpierdzielamy tę grupę ?!

1. Data: 2013-12-28 05:48:49

Temat: Rozpierdzielamy tę grupę ?!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No co o tym sądzisz XXXL?! A co o tym sądzisz Dyslektyku?!
Póki co, nieźle Wam to wychodzi, macie szanse zostać wręcz legendami internetu..
W pierwszym przypadku - Chłop opuści, bo XXXL po raz kolejny siedząc przy kompie zaś
się zapomni i wodę przypali...

W drugim przypadku, Stokrotek dokona bilansu energetycznego i udowodni, że
E/=c*m*Delta_T , a jeżeli tak się stało, to winna jest woda, co miała anomalne "c".

2. Data: 2013-12-28 13:14:21

Temat: Re: Rozpierdzielamy tę grupę ?!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>W drugim przypadku, Stokrotek dokona bilansu energetycznego i udowodni, że
>E/=c*m*Delta_T , a jeżeli tak się stało, to winna jest woda, co miała

Dzięki za życzenia na Nowy Rok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-12-28 13:20:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 13:14:21 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Dzięki za życzenia na Nowy Rok.

Po co podtrzymujesz wątek tego chamiszcza? //nie odpowiadaj, to jest
pytanie retoryczne, nie podtrzymuj(my) dalej wątku
--
XL

4. Data: 2013-12-28 15:56:24

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 grudnia 2013 13:20:42 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Po co podtrzymujesz wątek tego chamiszcza? //nie odpowiadaj, to jest
>
> pytanie retoryczne, nie podtrzymuj(my) dalej wątku

To po kiego wcinasz się w ten wątek. W tenże sposób go podtrzymujesz.
Napisz jeszcze, że Trollem jestem. A co do meritum, weź se wbij do łba, że w kuchni
trza mieć talent. Gógla każden popapraniec umi obsłużyć, ale coby cokolwiek
upitrasić, to trza mieć na to czas.

No to weź tu wszystkim nabazgraj, jak można zapanować nad ugotowaniem jajec na
mientko ślęcząc dniami i nocami przy kompie?! Eeee tam, chyba nie w tym sprawa..
"Jakżesz Gwiazdą kciałabym, boszsz.. kciałabym... Ino kurde ni mom z czym..."

A tera weź se głęęęboki oddech i odetchnij. Cosik Ci sepnem na ucho... Zagrozonom nie
jeześ, za Wuja Wacka nie kcem łostać siem Imternetowomgwiazdom.
I wselakie modły ku Ubekom, coto jakeś pedziała Legendami som, a ja niom niebede , to
serdecnie wdupie mom! Ino łoderwij siem na kwilkem łod laptoka i weź Chopu usmaz
koćby wodem na herbate.

5. Data: 2013-12-29 10:39:07

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-28 15:56, s...@g...com pisze:
> A tera weź se głęęęboki oddech i odetchnij. Cosik Ci sepnem na ucho...
> Zagrozonom nie jeześ, za Wuja Wacka nie kcem łostać siem
> Imternetowomgwiazdom.

Czyżby? Więc z jakiej racji te próby dyskredytacji, wywyższania się nad
Ikselkę, pokazania jaki to niby jesteś lepszy w kucharzeniu i nie tylko?
Bo wg. mnie marzy ci się sława pogromcy Wielkiej Ikselki..

6. Data: 2013-12-29 12:59:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 10:39:07 +0100, Trybun napisał(a):

> Czyżby? Więc z jakiej racji te próby dyskredytacji, wywyższania się nad
> Ikselkę, pokazania jaki to niby jesteś lepszy w kucharzeniu i nie tylko?
> Bo wg. mnie marzy ci się sława pogromcy Wielkiej Ikselki..

He he :-D
--
XL

7. Data: 2013-12-29 15:19:26

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 10:39:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Czy�by? Wi�c z jakiej racji te pr�by dyskredytacji, wywy�szania si� nad
>
> Ikselkďż˝, pokazania jaki to niby jesteďż˝ lepszy w kucharzeniu i nie tylko?
>
> Bo wg. mnie marzy ci si� s�awa pogromcy Wielkiej Ikselki..

==============

1. Nie marzy mi się. Potrzaskało Cię Jadrysiu czy co?! Mam KUPE swojej roboty, na
pewne grupy wpadam ot tak od czasu... A teraz trochę go mam..

2. Grupy dyskusyjne są po to, aby wymieniać pewne doświadczenia, pytać się o coś,
doradzać komuś w jakimś tam problemie..

3. Weż Ty się chłopie za węndki, zrób aferę (manifę), że kapitalisty jezioro ukradli.

4. No to jak? Będę w końcu Gwiazdą prk, czy nie?! Chyba nie.. Bo idę się umyć...

8. Data: 2013-12-31 14:21:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 15:19, s...@g...com pisze:

> [...]
ukradli.

> 4. No to jak? Będę w końcu Gwiazdą prk, czy nie?! Chyba nie.. Bo idę się umyć...

Nie marzy, a więc jaki jest powód takiego twojego zachowania?
A nie do prowadzenia ogólniepojętych dyskusji na dany temat? Ty jednak
to przeważnie o swoich obsesjach nt. Ikselki.
Manifę? - owszem, ale nie na Kuchni.
Raczej starym pierdołą z jakimiś kompleksami wobec niektórych userów na
tej grupie, a nie Gwiazdą. Sorry za określenie, ale tak to właśnie
wygląda.

Happy Christmas & Merry New Year ;)
Radosnych Świąt!
peklowana szynka - piec czy gotować ?
Dlaczego makowce pękają?
Dlaczego ser brie jest teraz inny niż dawniej?