Przysmaki sylwestrowe.

1. Data: 2013-12-28 12:44:51

Temat: Przysmaki sylwestrowe.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadziewane półsłodkim pikantnym serkiem ostre i półostre papryczki,
oczywiście papryczki własnej uprawy.
Chciałabym też zrobić glazurowane colą w piekarniku kuleczki mięsne na
wykałaczkach, gdzieś w necie mi mignął przepis i ewidentnie był boski - ale
nie zanotowałam, a znaleźć teraz nie mogę. Ktoś widział?

O drożdżowych racuchach nawet nie wspominam, bo to klasyka - w domu. Co tam
innego dobrego ciekawego robicie?
--
XL

2. Data: 2013-12-28 12:49:04

Temat: Re: Przysmaki sylwestrowe.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 12:44:51 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nie zanotowałam, a znaleźć teraz nie mogę. Ktoś widział?
>
> O drożdżowych racuchach nawet nie wspominam, bo to klasyka - w domu. Co tam

Może kulki serowe z czosnkiem - w oliwie?
http://forum.gazeta.pl/forum/w,77,8621821,8621821,Re
_Kulki_serowe_na_impreze_.html
Robiłam, polecam, rewelacja :-)
--
XL

3. Data: 2013-12-28 13:04:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym też zrobić glazurowane colą w piekarniku kuleczki mięsne na
> wykałaczkach, gdzieś w necie mi mignął przepis i ewidentnie był boski - ale
> nie zanotowałam, a znaleźć teraz nie mogę. Ktoś widział?

Np:
http://kuchniaagaty.pl/przepisy/klopsiki-w-slodko-pi
kantnej-glazurze-noworoczne
lub:
http://gotowaniecieszy.blox.pl/2011/06/Klopsy-wolowe
-w-glazurze-z-cherry-coke-i-jelapeno.html

http://remekdabrowski.blox.pl/resource/pedze.jpg

4. Data: 2013-12-28 13:10:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 13:04:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> Np:
> http://kuchniaagaty.pl/przepisy/klopsiki-w-slodko-pi
kantnej-glazurze-noworoczne

Tak, to jest ten przepis. Jesteś Wielką Qrą! :-)))

> lub:
> http://gotowaniecieszy.blox.pl/2011/06/Klopsy-wolowe
-w-glazurze-z-cherry-coke-i-jelapeno.html

Też ciekawy.
Dzięki za oba :-)
--
XL

5. Data: 2013-12-28 13:12:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester ma być niepracowity, tak tylko mi się pszypomniało.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2013-12-28 13:19:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 13:12:48 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Sylwester ma być niepracowity, tak tylko mi się pszypomniało.

"Ma być" taki, jaki się lubi. Ja lubię gości, więc dla nich chcę i lubię
coś ciekawego przygotować :-)
--
XL

7. Data: 2013-12-28 13:20:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-28 13:04, Qrczak pisze:
> [...]
>
> lub:
> http://gotowaniecieszy.blox.pl/2011/06/Klopsy-wolowe
-w-glazurze-z-cherry-coke-i-jelapeno.html

Pytania mam - czy je robiłaś? I czy da się zrobić je wcześniej, a potem
jakoś podgrzać bez utraty walorów estetyczno-smakowych? Bo nie uśmiecha
mi się stanie w kuchni w czasie, kiedy inni się bawią.

> http://remekdabrowski.blox.pl/resource/pedze.jpg

He he

Ewa

8. Data: 2013-12-28 13:41:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kantnej-glazurze-noworoczne

-w-glazurze-z-cherry-coke-i-jelapeno.html

> Pytania mam - czy je robiłaś?

Ni. Ja to najlepsze w sumie tylko kiłordy umiem zrobić.

> I czy da się zrobić je wcześniej, a potem
> jakoś podgrzać bez utraty walorów estetyczno-smakowych? Bo nie uśmiecha
> mi się stanie w kuchni w czasie, kiedy inni się bawią.

IMO dasie. Kulki robisz wcześniej. Glazurkę też. Przed samą degustacją
maczasz kulki w glazurce (naprawdę nie muszą mieć temp. cyt. "Lekko
wystudzone"), ciepasz do zapieczenia. Fertig.

9. Data: 2013-12-28 13:46:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Dec 2013 13:20:38 +0100, FEniks napisał(a):

kantnej-glazurze-noworoczne

-w-glazurze-z-cherry-coke-i-jelapeno.html

> Pytania mam - czy je robiłaś? I czy da się zrobić je wcześniej, a potem
> jakoś podgrzać bez utraty walorów estetyczno-smakowych?

Te pierwsze (o które mi chodziło własnie) na pewno podaje się na zimno,
więc można przygotować wczesniej, myślę że nic się nie stanie, jeśli zrobi
się je poprzedniego dnia. Jesli zwilgotnieją, zawsze można podsuszyć chwilę
w piekarniku.
--
XL

10. Data: 2013-12-28 13:48:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-28 13:41, Qrczak pisze:

> Ni. Ja to najlepsze w sumie tylko kiłordy umiem zrobić.

To też w końcu nie byle jaka sztuka. :)

> IMO dasie. Kulki robisz wcześniej. Glazurkę też. Przed samą degustacją
> maczasz kulki w glazurce (naprawdę nie muszą mieć temp. cyt. "Lekko
> wystudzone"), ciepasz do zapieczenia. Fertig.

Przeteszczę.

Ewa

Rozpierdzielamy tę grupę ?!
Happy Christmas & Merry New Year ;)