Przyroda i religia

131. Data: 2015-05-10 01:05:46

Temat: Re: Przyroda i religia
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:00, Ikselka pisze:

> Ni ch... ups, nie ch...m się wierzy.

moglas wstawic same kropki, tyle samo bym zrozumial z tego co napisalas

--
gazebo

132. Data: 2015-05-10 01:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 01:04:13 +0200, gazebo napisał(a):

> moze i mialabys racje gdyby nie to, ze wlasciwie takiego w jezyku
> polskim slowa jak 'niezbieranie'

Niezbieranie/niesprzątanie po sobie śmieci będzie karalne. Niezabieranie
ich z sobą również :->

--

Ikselka
pewni siebie."

133. Data: 2015-05-10 01:29:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 01:05:46 +0200, gazebo napisał(a):

> moglas wstawic same kropki, tyle samo bym zrozumial z tego co napisalas

Ni chuja, ups, nie chujem się wierzy. //specjalnie dla Ciebie wyjątek
robię, ch... ups tfuj

--

Ikselka
pewni siebie."

134. Data: 2015-05-10 01:30:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:28, Ikselka pisze:

> Niezbieranie/niesprzątanie po sobie śmieci będzie karalne. Niezabieranie
> ich z sobą również :->

wskazesz mi to w PWN? bede wdzieczny

--
gazebo

135. Data: 2015-05-10 01:32:55

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:29, Ikselka pisze:

> Ni chuja, ups, nie chujem się wierzy. //specjalnie dla Ciebie wyjątek
> robię, ch... ups tfuj

:] ma tfuj twoj mial ejakulacje? bo inaczej to jakos ja nie kaman, tez
dzieworodztwo w twoim przypadku?

--
gazebo

136. Data: 2015-05-10 01:47:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 01:30:36 +0200, gazebo napisał(a):

> wskazesz mi to w PWN? bede wdzieczny

Niewskazanie będzie karalne? - bo spać mi się chce, a niespanie grozi
niewstaniem rano, nie mówiąc już o niewypoczęciu.
Może to na razie wystarczy?
http://portalwiedzy.onet.pl/140922,,,,odczasownikowe
_formy_rzeczownika_na_anie_enie_icie_ycie,haslo.html

--

Ikselka
pewni siebie."

137. Data: 2015-05-10 01:48:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 01:32:55 +0200, gazebo napisał(a):

> :] ma tfuj twoj mial ejakulacje? bo inaczej to jakos ja nie kaman, tez
> dzieworodztwo w twoim przypadku?

"Tfuj" oznacza splunięcie 3-]

--

Ikselka
pewni siebie."

138. Data: 2015-05-10 02:22:10

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:47, Ikselka pisze:

> [...]
> Może to na razie wystarczy?
> http://portalwiedzy.onet.pl/140922,,,,odczasownikowe
_formy_rzeczownika_na_anie_enie_icie_ycie,haslo.html

jedynie niespanie pojawia sie w slowniku PWN, ja bardzo rzadko poprawiam
kogos, a jesli juz to robie to raczej dla jaj niz z faktycznej potrzeby,
niby PWN to nie wykładnia jezyka potocznego czy gwarowego a w koncu
kazdemu wolno sobie utworzyc slowko czy dwa, jak nie przymierzajac
slawetne slowo 'wsrodek', ale z racji tego nie upieralbym sie przy
poprawnosci, dodatkowo przy rzeczownikach odczasownikowych istnieja
wyjatki od reguly:

Cząstkę nie z rzeczownikami pisze się łącznie, nawet gdy rzeczownik
pochodzi od czasownika i dziedziczy po nim schemat łączliwości
składniowej. Jedyny wyjątek dotyczy konstrukcji typu nie X, ale Y - tak
rzadkich, że nawet przykład mi trudno wymyślić. Niech będzie taki:
,,Odtąd już nie chodzenie, ale bieganie do szkoły stało się jego pasją".
Mirosław Bańko, PWN

po prostu sie czeplas bez zastanowienia, jak zwykle zreszta :)

--
gazebo

139. Data: 2015-05-10 02:23:26

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:48, Ikselka pisze:

> "Tfuj" oznacza splunięcie 3-]

i od tego jest wytrysk? bo widze, ze ejakulacja to trudne slowo

--
gazebo

140. Data: 2015-05-10 06:29:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> Rozsądny człowiek nie uzależnia dzieci od siebie.

A jeśli czyi to NIEŚWIADOMIE z braku poczucia własnej wartości i
nieufności w stosunku do dorosłego partnera?

> Wprost przeciwnie. Daje im wszelkie możliwe narzędzia, aby
> mogły być samodzielne.

Tak być powinno i tego wszyscy pragniemy a jednak my dorośli uzależniamy
dzieci od siebie. Jesteśmy NIEŚWIADOMIE "toksycznymi rodzicami".
Dlaczego? Musi to mieć jakiś głęboki sens.

> Nie oznacza to jednak, że je bzyka.

To nie rodzic ma "bzyknąć" dziecko. Dorosły ma posłużyć dziecku jako
zaufany i bezpieczny obiekt treningowy.

> Poza swoją "teorią" masz ten konkret czy nie?

Nie, nie mam poza obserwacjami patologicznych zjawisk, z którymi mamy do
czynienia w rodzinach, skutkami tych patologii i logicznym wnioskowaniem.

> Jakie oszustwo? Jakie kłamstwo?

Niepowiedzenie całej prawdy, niedopowiedzenie lub zatajenie jej części a
także manipulacja jest kłamstwem.

> Jaki błąd?

Błąd NIEŚWIADOMOŚCI, który nieświadomy Stwórca MUSIAŁ popełnić gdyż sam
nie był siebie świadomy. Nie był świadomy swego istnienia. Cała zaś
ewolucja Materii i Życia służy naprawieniu tego niezamierzonego błędu.

> Konkret dawaj. Albo nie pieprz głupot.

Przestań patrzeć na świat wyłącznie materialnie. Zajrzyj we własną
duszę, zatrzymaj się i zastanów DLACZEGO mamy takie bagno społeczne.
DLACZEGO jest tak wiele ślepej przemocy? A może nie jest ona wcale taka
ślepa lecz ma poruszyć nasze umysły do myślenia altruistycznego a nie
tylko egoistycznego.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/