Przyroda i religia

161. Data: 2015-05-10 13:31:08

Temat: Re: Przyroda i religia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 13:12:46 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
_formy_rzeczownika_na_anie_enie_icie_ycie,haslo.html

> rpzumiem, ze nie znalazlas nic na poparcie, moze Chajron ci pomoze, on
> czasem lubi doskoczyc do ciebie :]

Jesteś nieukiem - zrobiłam, co mogłam, a teraz pozostawiam Cię własnemu
losoi. Zrozum to.

--

Ikselka
pewni siebie."

162. Data: 2015-05-10 13:32:41

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

azebo pisze:

> zapomnij, ze ktos o tobie zapomni

Czyżby Ci się zachciało mi grozić?
Dobrze się zastanów zanim jeszcze raz coś takiego napiszesz.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

163. Data: 2015-05-10 13:33:59

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 13:31, Ikselka pisze:

_formy_rzeczownika_na_anie_enie_icie_ycie,haslo.html

> Jesteś nieukiem - zrobiłam, co mogłam, a teraz pozostawiam Cię własnemu
> losoi. Zrozum to.

pierdu pierdu :))))))

--
gazebo

164. Data: 2015-05-10 13:36:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 13:32, LeoTar pisze:

> Czyżby Ci się zachciało mi grozić?
> Dobrze się zastanów zanim jeszcze raz coś takiego napiszesz.

whoaw, zaczynasz fikac, niezle :]

--
gazebo

165. Data: 2015-05-10 13:45:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 13:36:46 +0200, gazebo napisał(a):

> whoaw, zaczynasz fikac, niezle :]
>
> --
> gazebo

Nie wiem, dlaczego jeszcze nikt nie zgłosił tych "rozważań" Leo T. na
Policję. Odpowiedź: ponieważ to prowokator jest, nic więcej. Zmyśla aż
drzazgi lecą.
--

Ikselka
pewni siebie."

166. Data: 2015-05-10 13:47:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> whoaw, zaczynasz fikac, niezle :]

Za bezpodstawne oskarżenia możesz wylądować w kozie.
Więc uważaj.

167. Data: 2015-05-10 13:51:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 13:47, LeoTar pisze:

> Za bezpodstawne oskarżenia możesz wylądować w kozie.
> Więc uważaj.

od ciebie nic mi nie grozi, nie ten wiek, prawda?

--
I'm going to get you

168. Data: 2015-05-10 13:52:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 12:15, gazebo pisze:

> nigdy jeszcze nie gadalem z zadnym pedofilem tak jak z toba, mozesz mi
> powiedziec cie kreci w tych dzieciach?

Może nie prowokuj, co?

Ewa

169. Data: 2015-05-10 13:54:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 13:52, FEniks pisze:

> Może nie prowokuj, co?

niech i tak bedzie

--
gazebo

170. Data: 2015-05-10 14:15:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 13:54:00 +0200, gazebo napisał(a):

> niech i tak bedzie

Jeśli wymiękasz z powodu zastosowanej terminologii, no to raczej nie
powienieneś - osoba, która szerzy poglądy tego typu, co Leo Tar, to
PEDOFIL. Nawet jeśli nie zgwałciła zadnego dziecka i nie uprawia czynnie
seksu z dziećmi.

--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP: