Przyroda i religia

61. Data: 2015-05-09 19:51:50

Temat: Re: Przyroda i religia
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> no popatrz, a mnie nawet pstryknela w penisa, no ale to ja jestem
> zboczony skoro widze roznice miedzy naturalnoscia zachowan a wyciskaniem
> z dzieci chorej inicjacji

Mówiąc "naturalność zachowań" masz zapewne na myśli tradycyjne
wychowanie dzieci w rodzinie, w którym nie ma miejsca na wychowanie
seksualne. Bo to i wstyd, i brak przygotowania i nieświadomość jak się
za to zabrać. Tkwisz w tym bagienku po uszy manipulowany przez kobietę,
która nieomalże podświadomie traktuje Cię jak trutnia nadającego się
tylko i wyłącznie do wykorzystania. A Ty traktujesz to wykorzystywanie
jako coś naturalnego, gdyż tak zostałeś wychowany przez własną matkę,
która dokładnie taki sam stosunek miała do Twojego ojca. Czuła się przez
niego wykorzystywana i to przekonanie zaszczepiła Tobie. A czuła się
wykorzystywana seksualnie mimo tego, że to ona sama oddawała się
seksualnie ojcu gdyż w jej przekonaniu nie miała żadnego innego sposobu
by zmusić go do współdziałania w zabezpieczeniu potomstwa (Ciebie oraz
Twojego rodzeństwa). Sprzedając seks ojcu przerzucała na niego
odpowiedzialność za swoje postępowanie. Poniekąd miała rację nie ufając
mu gdyż nieświadomy mężczyzna jest nieodpowiedzialny więc nie można mu
zaufać w sytuacjach ekstremalnych tyle, że jej przekonanie wynikało nie
z doświadczenia a z jej przekonania przekazywanego przez pokolenia
kobiet, z matki na córkę.

Po to by kobieta mogla zaufać mężczyźnie musi on ufać we własne siły,
musi być równy swemu ojcu (swojemu Bogu/Stwórcy) a ten stan może on
osiągnąć tylko w akcie inicjacji według mojego modelu.

Nieco inaczej jest z kobietą. Nie przeżywszy inicjacji czuje się
emocjonalnie gorsza od swojej matki i nie wierzy we własne siły.Dlatego
wykorzystuje mężczyznę by ten przywrócił jej poczucie własnej wartości.
Jej pozycja ulega zmianie gdy rodzi dziecko - nadal brakuje jej poczucia
własnej wartości, braku wyniesionego z relacji z matką ale rodząc
dziecko przeżywa jakby własną śmierć po to by wydać nowe życie. Przez
poród (tylko naturalny) przestaje się bać śmierci. Manipulując mężczyzną
nadal testuje go czy może mu zaufać ale mężczyźnie, któremu brakuje
poczucia własnej wartości zaufać nie można, nie można mu powierzyć
odpowiedzialności za rodzinę.

Przemoc seksualna ustanowiona przez kobietę nie jest jednak bezcelowa.
Ma ona zmusić mężczyznę do uświadomienia sobie DLACZEGO nie ufają sobie
nawzajem. Kobieta jest jak gleba, która nie wie JAK lecz jest w stanie
rodzić wydając na świat nowe rzesze wojowników, którzy mają ją wyzwolić
z upodlenia jakim jest małżeńska prostytucja. Kobieta NIE WIE w jaki
sposób mężczyzna uwolni ją od tego zniewolenia lecz zmusza go do tego by
odszukał PRZYCZYNĘ której skutkiem jest jej poniżająca prostytucja.

A Dziecko jest równcześnie: "śmietnikiem" do ktorego rodzice wrzucają
swoje niezrozumiane żale, pomocnikiem matki, która uzależniając dziecko
od siebie ustawia je w opozycji do ojca po to zmusić tego ostatniego do
myślenia o wyzwoleniu jej z seksualnego zniewolenia, w ktore sama siebie
zapędzila. Bez tego zniewolenia rodzaju żeńskiego Życie nie przetrwałoby
jednak w sytuacji gdy nieświadomy rodzaj męski nie byl w stanie wziąć
współodpowiedzialności za bezpieczne przetrwania Życia. Z jednej więc
strony rodzaj żeński zapewnił przetrwanie Życia a z drugiej doprowadził
do sytuacji, gdy istnieje realne zagrożenie dla dalszego trwania gatunku
jeżeli przemoc wywołana przez kobietę nie doprowadzi do uświadomienia
sobie przez mężczyznę W JAKI sposób wyzwolić się od przemocy.

Może wygląda to trochę jak nierozwiązalna kwadratura kola ale w moi
przekonaniu jest rozwiązalna właśnie przez wprowadzenie inicjacji
seksualnej dziecka w rodzinie co stworzy Człowieka równego swemu
STWÓRCY. Człowieka, któremu od samego zarania nie będzie brakowała
poczucia własnej wartości, który będzie ufał we własne sily i któremu w
efekcie będzie można zaufać. I dotyczy to obydwu płci: i Kobiety, i
Mężczyzny.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

62. Data: 2015-05-09 19:57:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a kto poszedl do psychiatry i wypisuje dziwne pisma tutaj zrzucajac kopie?

Jesteś niedoinformowany. To psychiatra chce rozmawiać ze mną. To ja
jestem jemu potrzebny a nie on mnie. ;-)

> co do normalnosci zupelnie sie z toba zgadzam, ja jestem zdecydowanie
> pierdolniety, mimo tego ty potrzebujesz pomocy, im szybciej tym lepiej,
> dla mnie i innych

Skoro stwierdziłeś, że jesteś zdecydowanie pierdolnięty to może Ty
powinieneś skorzystać z pomocy. A patologia (przemoc), która się pleni
na każdym kroku zweryfikuje w doświadczeniu który z nas ma rację.

63. Data: 2015-05-09 20:05:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 19:51, LeoTar pisze:

> [...]
> rodząc dziecko przeżywa jakby własną śmierć po to by wydać nowe
> życie. Przez poród (tylko naturalny) przestaje się bać śmierci.

No tak się nie da. Ile dzieci urodziłeś kretynie? Rodząc dziecko
przestaje bać się śmierci? Tym bardziej się boi, bo chce dać swojemu
dziecku dobre życie, idioto.
Nie masz pojęcia o czym piszesz, a wypisujesz takie bzdury, że to się w
pale nie mieści.

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

64. Data: 2015-05-09 20:08:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> Mówiąc "naturalność zachowań" masz zapewne na myśli tradycyjne
> wychowanie dzieci w rodzinie, w którym nie ma miejsca na wychowanie
> seksualne.

rozpierdalasz mnie, czyli jak dziecko mi powiedzialo, ze dzieci biora
sie z 'dupki' to:
1. zarżałem
2. spierdolilem
3. spieklem buraka

odpowiedzi bede punktowal

> [...]
> za to zabrać. Tkwisz w tym bagienku po uszy manipulowany przez kobietę,
> która nieomalże podświadomie traktuje Cię jak trutnia nadającego się

tobie sie zycie z Konopielka pomylilo

> A Ty traktujesz to wykorzystywanie
> jako coś naturalnego, gdyż tak zostałeś wychowany przez własną matkę,

i co mi jeszcze zechcesz wmowic (i siebie przy okazji usprawiedliwic)?

> [...]
> zaufać w sytuacjach ekstremalnych tyle, że jej przekonanie wynikało nie
> z doświadczenia a z jej przekonania przekazywanego przez pokolenia

czy jeszcze wykonuje sie lobotomie? sa Amerykanie, ktorzy w trakcie
inicjacji (chlopcy wprowadzani przez ojcow) nawiercaja sobie dziure w
czole, gdzie ty bywales w tym USA?

> Po to by kobieta mogla zaufać mężczyźnie musi on ufać we własne siły,
> musi być równy swemu ojcu (swojemu Bogu/Stwórcy) a ten stan może on
> osiągnąć tylko w akcie inicjacji według mojego modelu.

czaje, to ona trzyma wiertarke

i pizdziach po reszcie

--
gazebo

65. Data: 2015-05-09 20:12:32

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 19:57, LeoTar pisze:

> Jesteś niedoinformowany. To psychiatra chce rozmawiać ze mną. To ja
> jestem jemu potrzebny a nie on mnie. ;-)

niewazne, bierz co daja bo za inicjacje pojdziesz siedziec

> Skoro stwierdziłeś, że jesteś zdecydowanie pierdolnięty to może Ty
> powinieneś skorzystać z pomocy. A patologia (przemoc), która się pleni
> na każdym kroku zweryfikuje w doświadczeniu który z nas ma rację.

jak ostatnio musialem (wlasciwie to sie zgodzilem) jako swiadek w sadzie
karnym przejsc badania psychologiczne to nikt nie potrzebowal sie ze mna
potem spotykac, mam sie juz martwic czy jeszcze nie?

--
gazebo

66. Data: 2015-05-09 20:16:17

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 18:37, LeoTar pisze:
> Tajemnica
> to chęć sprawowania nad kimś władzy. Ty tę tajemnicę TWORZYSZ by dodać
> sobie nimbu kogoś niezwykłego. Dokładnie tak jak postępowali z Tobą Twoi
> rodzice.

mam troche tytoniu, troche sproszkowanego sumaka i miety, podrzucic ci?

--
gazebo

67. Data: 2015-05-09 20:18:14

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> [...]
> dziecku dobre życie, idioto.
> Nie masz pojęcia o czym piszesz, a wypisujesz takie bzdury, że to się w

Żeby urodzić kobieta musi pokonać strach, musi się przestać bać. Staje
się odważniejsza od mężczyzny i wykorzystuje tę nad nim przewagę.
Dlatego facetów wysyła się do woja, by się przestali bać. Wojna jest też
taką zabawką dużych chłopców gdzie uczą się pokonywać strach po to by
zmierzy c się z odwaga kobiety.

68. Data: 2015-05-09 20:26:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka

> [...]

dziecku dobre życie, idioto.
Nie masz pojęcia o czym piszesz, a wypisujesz takie bzdury, że to się w

Fajne, ikki zdenerwowała się ;-)

69. Data: 2015-05-09 20:28:54

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 20:26, Penetrator pisze:
> [...]
> dziecku dobre życie, idioto.
> Nie masz pojęcia o czym piszesz, a wypisujesz takie bzdury, że to się w

strach pomyslec jak kichnie :)

--
gazebo

70. Data: 2015-05-09 20:32:37

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> rozpierdalasz mnie, czyli jak dziecko mi powiedzialo, ze dzieci biora
> sie z 'dupki' to:
> 1. zarżałem
> 2. spierdolilem
> 3. spieklem buraka

No właśnie. Co byś zrobił w takiej sytuacji?

> odpowiedzi bede punktowal

> tobie sie zycie z Konopielka pomylilo

Konopielka fajna jest, całkiem zyciowa.

> i co mi jeszcze zechcesz wmowic (i siebie przy okazji usprawiedliwic)?

Niczego Ci nie wmawiam> Twoja reakcja ujawnia tylko to, że problem -
chociaż ukryty - istnieje. Inaczej by Cie to tak nie ruszyło. Gdybyś nie
był uzależniony od matki nie reagowałbyś tak emocjonalnie.

> czy jeszcze wykonuje sie lobotomie? sa Amerykanie, ktorzy w trakcie
> inicjacji (chlopcy wprowadzani przez ojcow) nawiercaja sobie dziure w
> czole, gdzie ty bywales w tym USA?

Amerykanie powoli odchodzą od rzeźniczych metod.
A bywałem w Nowym Jorku. Tam się uczyłem wolności od dyskryminacji i
poniżania innych. Tam się uczyłem szacunku dla poglądów innych czego
Ciebie zdaje się nie nauczono.

--

Komorowski u mnie wygrał.
Re: dobrej nocy