Przyroda i religia

71. Data: 2015-05-09 20:35:01

Temat: Re: Przyroda i religia
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-09 o 20:26, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
strach pomyslec jak kichnie :)

--
gazebo

Ja właśnie nie chce się denerwować, więc nie czytam zboczeńca, który przkonuje że
skrajna przemoc do dzieci uratuje świat. Już poza zboczeniem te jego racjonalizacje
są tak wstrętne że przewijam, biedna ikki? ;-)

72. Data: 2015-05-09 20:35:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> ikka

> No tak się nie da. Ile dzieci urodziłeś kretynie? Rodząc dziecko
> przestaje bać się śmierci? Tym bardziej się boi, bo chce dać swojemu
> dziecku dobre życie, idioto.
> Nie masz pojęcia o czym piszesz, a wypisujesz takie bzdury, że to się w
> pale nie mieści.

A ile dzieci urodziłas?

-------------

> Fajne, ikki zdenerwowała się ;-)

Pewnie ma argumenty z drugiej ręki, czyli nie swoje.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

73. Data: 2015-05-09 20:38:27

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> mam troche tytoniu, troche sproszkowanego sumaka i miety, podrzucic ci?

A do czego to to służy?

74. Data: 2015-05-09 20:39:02

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 20:35, Penetrator pisze:
> Ja właśnie nie chce się denerwować, więc nie czytam zboczeńca, który przkonuje że
skrajna przemoc do dzieci uratuje świat. Już poza zboczeniem te jego racjonalizacje
są tak wstrętne że przewijam, biedna ikki?;-)

wcale sie nie dziwie, ze on sra ogniem ze strachu przed swoja byla,
dziwie sie, ze mu sie jeszcze noga nie powinela i go nie dupneli,
chociaz moze dlatego zmyl sie do USA a potem z powrotem
--
gazebo

75. Data: 2015-05-09 20:42:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 20:32, LeoTar pisze:

> No właśnie. Co byś zrobił w takiej sytuacji?

chyba to samo co kiedys, powiedzialbym, ze dlatego mam duze oczy bo sram

> Konopielka fajna jest, całkiem zyciowa.

nie spotkalem tam pedofilii

> Niczego Ci nie wmawiam> Twoja reakcja ujawnia tylko to, że problem -
> chociaż ukryty - istnieje. Inaczej by Cie to tak nie ruszyło. Gdybyś nie
> był uzależniony od matki nie reagowałbyś tak emocjonalnie.

ok, znalazlem w zamrazarce grzybki, jak ci je przyrzadzic?

> Amerykanie powoli odchodzą od rzeźniczych metod.
> A bywałem w Nowym Jorku. Tam się uczyłem wolności od dyskryminacji i
> poniżania innych. Tam się uczyłem szacunku dla poglądów innych czego
> Ciebie zdaje się nie nauczono.

ty masz zamiast oczu jadra zatkniete?

--
gazebo

76. Data: 2015-05-09 20:44:29

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 20:38, LeoTar pisze:

> A do czego to to służy?

to co bierzesz jest albo za slabe albo lykasz po zamiast przed

--
gazebo

77. Data: 2015-05-09 20:46:17

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

dziwie sie, ze mu sie jeszcze noga nie powinela i go nie dupneli,
chociaz moze dlatego zmyl sie do USA a potem z powrotem

Każdy pedofil nienawidzi kobiet, bo jego sfera emocjonalno-seksualna jest zatrzymana
na poziomie dziecka, tym samym nienawidzi kobiet ciągnie go do dzieci, to
prawidłowość. Tym samym jego pomruki na żone to wymysł, rodzaj urojonego żyda,
któremu się przykleja wszystko co możliwe, bo się żydów nienawidzi.

78. Data: 2015-05-09 20:46:46

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 18:53:44 +0200, gazebo napisał(a):

> czy to ma znaczenie skoro ci pomoze?

Optymista...

M.

79. Data: 2015-05-09 20:46:58

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 20:35, LeoTar pisze:

> A ile dzieci urodziłas?

Na pewno więcej niż ty. Powtórzę po raz kolejny - nie masz kompetencji.

> -------------

Tak samo się denerwuję, kiedy słyszę hosera, oko, pawlowicz,
terlikowską, brauna i innych wszelkiej maści oszołomów. Moralność poziom
zero, inteligencja poziom zero, empatia poziom zero, wiedza poziom zero,
fanatyzm poziom maksymalny.
I plus dwa do many za urojenia.

> Pewnie ma argumenty z drugiej ręki, czyli nie swoje.

Jak czytam twoje bzdety mam ochotę wysłać smsa o treści POMAGAM

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

80. Data: 2015-05-09 20:50:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> niewazne, bierz co daja bo za inicjacje pojdziesz siedziec

Wychowanie dzieci to indywidualna sprawa każdej rodziny gdyż to na
rodziców spada odpowiedzialność za to czy wypuszczą ze swego domu
przestępcę: manipulanta, oszusta, złodzieja czy mordercę. To ich metoda
wychowawcza stworzyła patologię. Popatrz ile wokół nas jest patologii
otwartej i ukrytej.

> jak ostatnio musialem (wlasciwie to sie zgodzilem) jako swiadek w sadzie
> karnym przejsc badania psychologiczne to nikt nie potrzebowal sie ze mna
> potem spotykac, mam sie juz martwic czy jeszcze nie?

Temida jest ślepa, gdyż prawo dotychczas stanowione oparte jest na
kłamstwie Kobiety i służy ochronie jej poczynań. To Kobieta stworzyła
osnowę całego prawa które chroni ją przed oskarżeniem o ukrytą przemoc
seksualną. To Kobieta jest źródłem przemocy a celem stosowania przemocy
jest WYZWOLENIE i Kobiety i Mężczyzny z nieświadomości.

--

Komorowski u mnie wygrał.
Re: dobrej nocy
Naćpana autentycznością