Przysiega Slowianki

1. Data: 2002-05-13 05:46:02

Temat: Przysiega Slowianki
Od: "fatso" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

czy dobrze trafilem?
rozumiem, ze tutaj odbywaja sie Warsztaty Psychologiczne. Otoz
chcialbym poddac na taki Warsztat
plod mojej weny poetyckiej, jak nizej.
Dodam tylko, ze napisalem tekst w milosnym szale, porazony szokiem
odlotu mojej Wybranki do miejsca
stalego pobytu/uwiezienia. Zajelo mi owo wierszoklecenie jedyne 5
minut, "jechalem" na szklance
rumu+ sok kokosowy. Zamiast byc poklepanym po plecach moja duma, jako
Poety, doznala roznych bolesnych
razow od Pan, ktorych opinie powazam i cenie. Nie rozumiem, dlaczego?
Przeciez nazywam Ukochana per
Hedera, co nie nalezy mylic z Hetera, a jest piekna lacinska nazwa
bluszczu co oplata, wysysa, odchudza cialo
no i kieszen!
Ponizej inkryminowany tekst:

Przysiega

Ja,
wierna suka twa
Upadlszy na kolana
Rece twe caluje
I takoz,
Panie moj
Tutaj Ci
slubuje:

Przy Panu swym
wiernie trwac
Odpedzac oden
Zlego

Baty pokornie
na grzbiet brac
gdy taka wola
Pana mego

Posladki rozchyle
Na zadanie
Pokryjesz mnie
Na zawolanie
Panie moj!
Ty z piescia
Zawsze stoj
wzniesiona
Napomniec gotow
Suke wierna twa
Hedere
Bom ja gotowa
Oplesc
Piersi dac
jak dziecko
utulic Cie
w zalu
i chorobie

A gdy juz
Koleja naturalna
Rzeczy
zabierze cie
Kostucha-

Przysiegam-
I dokonam tego-
Na grob twoj
Przyjde, slowo dam

I kupy nie zrobie
Ani siku
A zawyje smutno
I lezke uronie
I przycupne dupka
tam opodal
Gdzie koscista
Paszczeka Twa
Moj Panie-

Uciesz sie
Poigraj
Smakuj
Tajemnice zglebiaj
Dziurki
slodkiej mej
spusc sobie
z korzenia
Westchnij
Spij dalej
Moj mily
I,
do Zobaczenia!

rote przysiegi zapodal
fatso

1. Data: 2002-05-13 06:07:49

Temat: Re: Przysiega Slowianki
Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
ld.com...
> czy dobrze trafilem?

lepiej byc nie moglo :D pisz nastepny wiersz :))))))

1. Data: 2002-05-13 06:54:49

Od: w...@p...onet.pl (Tomek Łukaszewicz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002 06:46:02 +0100, "fatso" <f...@n...com>
wrote:

>fatso
Ja osobiście jestem zdegustowany tym "wierszem". Przypomina mi on
kąśliwe epigramaty pisane przez starożytnych na murach budynków
publicznych. Ze względu na objętość utwór ten na pewno epigramatem nie
jest, ale możnaby go streścić w kilku wyrazach.
A jeśli chodzi o wierność kobiety... no cóż: stałość kobiety jest jak
liść na wietrze.

1. Data: 2002-05-13 13:34:06

Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

fatso napisał(a):
> czy dobrze trafilem?~

pudło, DWÓJA!
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-13 13:49:03

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
ld.com...
> czy dobrze trafilem?

Źle, tu są dzieci, panny i kobiety cnotliwe a bogobojne.
Dorrit

1. Data: 2002-05-13 13:52:04

Od: "fatso" <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ale dlaczego zaraz dwoja, Morselku? czyzbys byla tzw kobieta wyzwolona? Zauwaz ze moj
strumien jazni(bo przeciez chyba nie wierszydlo wypocone w pocie czola) zawiera
nowatorski pomysl oparty na informacji przekazanej mi przez pewnego weterynarza.
Otoz ow fachowiec zawsze bije suke przed jej pokryciem przez psa, podobno bijac
powoduje u zwierzecia przekrwienie miednicy malej i wzrost zainteresowania samcem.
No i ja tylko przetransponowalem ow swietlany pomysl na rodzaj ludzki.
Co na to inne Panie?

fatso
Marsel <i...@w...pll> wrote in message news:3CDFC0CE.5AE2F60E@wp.pll...
fatso napisał(a):
> czy dobrze trafilem?~

pudło, DWÓJA!
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-13 14:11:49

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
ld.com...
> czy dobrze trafilem?

Fatso! Hej, ileż to lat.... Powrót do źródeł? Zaproś też tutaj przyszłą
małżonkę. Może złapie wiatr w żagle i popłyniemy....
Dorrit

1. Data: 2002-05-13 14:13:19

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Łukaszewicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> On Mon, 13 May 2002 06:46:02 +0100, "fatso" <f...@n...com>

> A jeśli chodzi o wierność kobiety... no cóż: stałość kobiety jest jak
> liść na wietrze.

A stałość mężczyzny niczym puch dmuchawca...
Dorrit

1. Data: 2002-05-13 14:14:19

Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pewnym czasie pozostanie tych kilka słow, o niej może zapomnisz.
Podziękujesz jej za nobla z literatury, docenisz wierność innej.
Coż - z innej strony - taki szczęśliwy człowiek ma z życia, prócz nudnej
egzystencji? :-)

Mat

1. Data: 2002-05-13 17:03:40

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> A stałość mężczyzny niczym puch dmuchawca...
> Dorrit

Ej, Dorrit, tutaj nalezy walnac rownie "poetycko".
Zaczynamy?;)

O wladco moj i panie,
Jak ci juz zadna przyjemnosc ( sie) nie stanie
W gablocie z debu ucisz smutki swoje:
Bom ja wciaz z toba, choc innego doje!

( wrr, wrr, wrrr;)
Kaska

Aaaaaaaaa ! [długie i beznadziejne]
pytanie
Psycholog, psychoterapeuta etc. - uwagi (dość długie).
Cesare Lambroso
szukam sedziow kompetentnych