Re: Przyszłość

Data: 2012-10-08 22:38:11
Temat: Re: Przyszłość
Od: Andromeda <r...@g...com>

Przystąpiłem do przeglądu gazet. Kusiło mnie aby zacząć od nielegalnie
wydawanego i skrzętnie ukrywanego w teczce ostatniego numeru
lewackiego "Tygodnika Powszechnego" oraz organu katolickich
fundamentalistów walczących "Wiara Na tankach". Nie chciałem jednak
ryzykować nawet w wagonie dla niewierzących. Posiadanie prasy
podziemnej w najlepszym wypadku mogłoby się skończyć wyrzuceniem z
pociagu przez bojówki Młodzieży Wszechpolskiej bądź wywodzących się z
piłkarskich fanklubów "Strażników Wiary"...a w najgorszym wypadku
wysłaniem do jednej z katolickich oaz koncentracyjnych w celach
"reedukacji".

"Gość Niedzielny" w artykule pod "bombowym" tytułem: "W odpowiedzi
na atomy, budujemy Boże domy" dumnie odnotował nie tylko znaczny
rozwój budownictwa sakralnego ale również wzrost produkcji pomników
Jezusa Chrystusa i Jana Pawła II i innych błogosławionych /świętych na
całym świecie podkreślając, że najwyższy współczynnik upomnikowienia
należy jednak do Polski. Średnio przypada u nas 1.14 Chrystusa i 1,67
Jana Pawła II na hektar. Już niedługo na metr kwadratowy Naszego Kraju
będzie przypadać 1.3 krzyża.

"Katolicki Przegląd Sportowy" natomiast na pierwszej stronie umieścił
zdjęcie narodowej reprezentacji PKZPN przygotowującej się duchowo do
katolickiej Olimpiady w Toruniu, która odbędzie się pod hasłem: "Niech
żyje braterstwo sportowców katolickich całego świata". Na Toruńską
Olimpiadę zaproszono reprezentację Islamskiej Republiki Iranu - gest
symbolizujący rosnącą współpracę między obu wyznaniami rozpoczetą
niedawno przez katolickich i islamskich fizyków.

Jak za dawnych czasów, odruchowo sprawdziłem wyniki polskiej
ekstraklasy. I tym razem kochający Bóg wysłuchał przedmeczowych
modlitw kibiców... Podobnie jak i w poprzednich rundach wszystkie
wyniki zakończyły się w duchu pokoju i pojednania:

AKS KUL Lublin - Cieśla Zabrze
0:0

KKS Redemptor Toruń - św.Duch Chorzów 0:0

Legiony Chrystusa Warszawa - KKS Czarni Słupsk 0:0

Wisła Wojtyłogród - Przedmurze Bielsko-Biała 0:0

Eucharystia Lubin - Objawienie Łódź
0:0

Cierniowa Korona Kielce - Arka Noego Gdynia 0:0

Konkordat Piotrków - Pielgrzym Częstochowa 0:0

Wrocław Cardinals - KS MBBKP Licheń 0:0

Ewangelia Białystok - Lech K. Poznań 0:0

PKZPN nie uznał, jedynego w tym sezonie ekstraklasy gola
(samobójczego) gdyż przeczy to kanonom katolickiego sportu. Rzuty
karne i wolne zamieniono natychmiastową spowiedzią połączoną z karą
pokuty i przebaczeniem oraz wspólną modlitwą fauloczyńcy jak i jego
ofiary.

Nie sposób było nie zauważyć tryskającego optymizmem artykułu w
"Gazecie Polskiej": "Ilość kandydatów do seminariów przewyższa ilość
kandydatów na kierunki medyczne i prawnicze". Przykładowo na
Uniwersytecie Śląskim już od wielku lat jednym z najpopularniejszych
kierunków jest "Metafizyka". Natomiast wsród osób posiadających dyplom
magistra teologii wszelkie rekordy popularności bije.... "Zarządzanie
parafią".