Psychiatra Gdańsk pomocy!

1. Data: 2005-02-16 19:19:45

Temat: Psychiatra Gdańsk pomocy!
Od: "skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję znanego, cenionego, utytulowanego psychiatry z trojmiasta.
Mam pewien ogromny problem. To sprawa zycia i smierci.
Prosze Was pomozcie mi takiego znalezc. Moze moglibyscie kogos
polecic. Z grory dziekuje.

2. Data: 2005-02-16 19:58:07

Temat: Re: Psychiatra Gdańsk pomocy!
Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

skavi wrote:
> [...]
> Mam pewien ogromny problem. To sprawa zycia i smierci.
> Prosze Was pomozcie mi takiego znalezc. Moze moglibyscie kogos

To, że jest znanyi utytułowany, nie znaczy że jest dobrym lekarzem...
Taka jest prawda, bardzo często lekarze którzy mają wyrobioną jakąś super
opinię są w rzeczywistości osobami odwalającymi swoją powinność, przykro
mi to mówić, ale niejednokrotnie się z tym spotkałem :( Po co się wysilać,
skoro i tak i tak cała poczekalnia prywatnego gabinetu będzie pełna??

Maciek C

3. Data: 2005-02-17 19:40:37

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi to mówić, ale niejednokrotnie się z tym spotkałem :( Po co się wysilać,
> skoro i tak i tak cała poczekalnia prywatnego gabinetu będzie pełna??

Dokładnie. Ja kiedy byłam u znanej sławy psychiatrycznej to podczas
wyjaśniania przeze mnie jaki jest mój problem, sława patrząc mi prosto w
oczy grzebała paluchem w nosie i strzelała kozami raz w lewo a raz w prawo.
Nie podważam jego umiejętności. Pewnie jest świetnym specjalistą ale mnie
się odechciało z nim gadać

4. Data: 2005-02-19 13:31:03

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skavi napisał(a):
> [...]
> Mam pewien ogromny problem. To sprawa zycia i smierci.
> Prosze Was pomozcie mi takiego znalezc. Moze moglibyscie kogos

Polecam zwlaszcza dr B. Sęp-Kowalik - jest bardzo doswiadczonym
klinicysta oraz serdecznym człowiekiem;)

http://www.vita.csc.pl/uslugi.php

powodzenia

Sealet

Potrzebna pomoc w rozpoznaniu przyczyn dolegliwości...
Artroskopia
tribiotic?
Lespenefryl jak zdobyc?
podraznienie przelyku, prawdopodobnie wbita osc