Re: Psycholog szuka PRACY w Warszawie - jak?

From: nonnocere <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Psycholog szuka PRACY w Warszawie - jak?
Date: Mon, 19 Jan 2004 17:17:13 +0100

> Użytkownik "Beata" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kanały

Podepnę się pod Edytę, bo albo mój czytnik szwankuje, albo serwer działa
selektywnie, bo mi raz przychodzą jakieś sporadyczne newsy z 19 a wiele
z 16 ;)

Większość moich znajomych samodzielnie znalazło pracę. Po pierwsze mało
korzystali z ogłoszeń, a składali aplikacje gdziekolwiek się da. Niech
leżą, dojrzewają, a może któregoś dnia akurat będą w potrzebie i ktoś
zadzwoni :) I właśnie w ten sposób sporo moich znajomych jednak znalazło
pracę. Czasem było to parę ćwierćetatówek, ale z czasem porządne etety
się porobiły.
Drugi sposób - wypracować sobie miejsce pracy. Na przykład na
wolontariacie. Jak się sprawdzisz, to może uda się stworzyć odpowiednie
stanowisko.
Bywa, że poczta pantoflowa jest najskuteczniejsza, ale nie w każdym
przypadku. Bez znajomości jaknajbardziej się da, ale zwykle jest
trudniej. Co nie znaczy, że nie do zrobienia :)

No ja w przyszłym miesiącu wyruszam w świat z aplikacjami, ale nie marw
się HR i tym podobne są mi obce, także nie stanowię dla Ciebie żadnej
konkurencji ;)
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery