Psychologia poznawcza

1. Data: 2003-05-22 12:45:29

Temat: Psychologia poznawcza
Od: "Wojtek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ksiazka Roberta Sternberga "Psychologia poznawcza" bedzie strawna dla
laika?

Wojtek

1. Data: 2003-05-22 12:52:48

Temat: Re: Psychologia poznawcza
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Czy ksiazka Roberta Sternberga "Psychologia poznawcza" bedzie strawna dla
> laika?

farby drukarskie zawierają ołów
nie radzę konsumować :o)
zostaw to molom :)))

PS. celuloza (błonnik) nie rozkłada się na cukry proste w żołądku człowieka

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
czytanie jeszcze nikomu nie zaszkodziło
(jeśli nie robi się tego podczas prowadzenia samochodu) :D

1. Data: 2003-05-22 13:36:04

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-22 użytkownik ksRobak napisał :

> farby drukarskie zawierają ołów
> nie radzę konsumować :o)
> zostaw to molom :)))
>
> PS. celuloza (błonnik) nie rozkłada się na cukry proste w żołądku
> człowieka
Psze ksiedza blonnik jest bardzo dobry dla ukladu trawiennego.
Pozdrawiam.

> --
> czytanie jeszcze nikomu nie zaszkodziło
> (jeśli nie robi się tego podczas prowadzenia samochodu) :D
Racja. :)
A co do meritum to skoro facet napisal kolo 450 publikacji i o ile
pamietam jest profesorem to chcbys nic nie zrozumial przeczytaj.
Pozdrawiam.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-22 13:42:43

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał(a):

> Psze ksiedza blonnik jest bardzo dobry dla ukladu trawiennego.

Słusznie Kolego :))))
ale konsument musi być uprzedzony, że tylko taka celuloza
która nie zawiera szkodliwych substancji (np. ołowiu)

błonnik np. z otrębów zbożowych dobrze wpływa na prostaltykę jelit ;)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-22 13:49:38

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słusznie Kolego :))))
> ale konsument musi być uprzedzony, że tylko taka celuloza
> która nie zawiera szkodliwych substancji (np. ołowiu)
>
> błonnik np. z otrębów zbożowych dobrze wpływa na prostaltykę jelit ;)
Co racja to racja ale robaczki...o przepraszam literki mozna wydrapac
;)
Pozdrawiam
zielsko

1. Data: 2003-05-22 13:54:53

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał(a):

> Co racja to racja ale robaczki...o przepraszam literki mozna wydrapac
> [...]

jasne!!!!!
przykład idzie z dołu ;)))

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-23 07:53:29

Temat: Odp: Psychologia poznawcza
Od: "Ellegon" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie jestem sam na etapie czytanie tej ksiazki i musze przyznac, ze
ksiazka jest napisana jezykiem, ktory jest do przejsica nawet dla osoby
ktora kontaktu z tym wiekszego nia miala, a przynajmniej tak mi sie wydaje.
Jedno jest pewne jak poczytalbys "psychologie" pod redakcja Strelaua, to po
takiej lektorze, kazda ksiazka wydaje sie byc napisana duzo prosciej. Plusem
ksiazki Sternberga jest to, ze jest to podane po pierwsze w miare
przystepnie, po drugie wazne rzeczy sa wypunktowane tudziez inaczej
zaznaczane wiec. Wiec jesli masz dostep do tej ksiazki to polecam.
Pozdrawiam
Ellegon

samotność i zły nastrój
Leczenie depresji