Psychuszka (psp) podoba mi sie

11. Data: 2010-01-27 14:28:53

Temat: Re: Psychuszka (psp) podoba mi sie
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 9:11 am, Ender <e...@n...net> wrote:

> http://www.tekstowo.pl/piosenka,kabaret_loza_44,koro
wody.html
> Nadal jesteś na topie ;-)
> ENder- Hide quoted text -

zapytaj debilu "Aleksandra0709" skad pobrala text.

Jelop jestes i szmalcownik skurwysynu. Tfu!

12. Data: 2010-01-27 14:30:43

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 15:26, narciasz <n...@g...com> wrote:

> [...]
> Prawde mowiac, wcale nie przepadam zeby w ubikacjach jakies znajomosci
> zawierac, ale mysle sobie; ach w sumie, moge mu odpowiedziec.
> - Jakos idzie, dzieki - odpowiadam.
> I znowu slysze:
> - Co porabiasz teraz?
> Co ja robie, co ja robie, mysle sobie a co mam w sumie tutaj robic?
> Smieszne pytanie, ale odpowiadam mu:
> - Prawdopodobnie to samo, co ty...
> Po tym, slysze jak gosciu zirytowanym glosem mowi:
> - Ty, sluchaj, potem zadzwonie jeszcze raz, bo jakis glupek obok caly
> czas sie wtraca do naszej rozmowy...- Ukryj cytowany tekst -

ok :) zarozumiałm
___
Iz@

13. Data: 2010-01-27 14:38:55

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 4:14 am, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> konkurencyjnym  przekrzykiwaniom mężczyzn zatopionych w różnobarwnym
> asortymencie. We mnie, osoby raczej powściągliwej z bardzo
> powściągliwego kraju - ta licytacja wywoływała ambiwalentne uczucia,
> od zakłopotania po istną euforie - dziwne ale prawdziwe.
> Dźwięki są dla mnie bardzo istotne. Gdybym miała wybierać, który
> zmysły mam postradać to byłaby to mowa - która nigdy u mnie nie
> wyewoluowała.
> Tak wiec nie wiem co bym straciła.
> Choć dla niektórych być może to dziwne, ale dla mnie dzień bez muzyki

Glebokie, daleko siegajace wspomnienia.
Jak widzisz, mimo wieku, nadal w nas pozostalo wiele z dziecinstwa.

Uklony,

14. Data: 2010-01-27 15:30:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 15:28, narciasz <n...@g...com> wrote:

> zapytaj debilu "Aleksandra0709" skad pobrala text.
> Jelop jestes i szmalcownik skurwysynu. Tfu!

A mozesz mi powiedziec, za co zjechales Endera?

15. Data: 2010-01-27 15:50:13

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 10:30 am, Hanka <c...@g...com> wrote:

> A mozesz mi powiedziec, za co zjechales Endera?

Za to, ze zamiast rozumu ma nasrane we lbie.

16. Data: 2010-01-27 18:25:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 19:14, Ender <e...@n...net> wrote:
> Hanka
> narciasz
>
> A nie naszczane jak przedmówca, który wyraźnie reprezentuje szkołę,
> zgodnie z która wszystko to gówno za wyjątkiem moczu.

Czy wy sie znacie?
Tak rozkosznie sobie tiutiurlacie z dziobkow, az milo.

Od nicka narciasz oczekiwalam spokojnego wyjasnienia,
dlaczego tak sie najezyl.

Od nicka Ender oczekiwalam spokojnego olania dalszego
ciagu tematu.

Jak widac, nasze oczekiwania nijak sie maja do przasnej
rzeczywistosci.

Powyzsze wezykiem prosze.

17. Data: 2010-01-27 18:58:49

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Aha jest wyżej, no to nie było pytania ;-)
> ENder

nabierasz ogłady
pięknie

kiwiko

18. Data: 2010-01-27 19:09:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
> Gdy juz poloze sie spac, zadaje sobie czesto pytanie:
> Czy powiedziales dzis cos, co naprawde warte bylo powiedzenia?

mozna mi powiedziec wszystko, bo uwielbiam sluchac

kiwiko

19. Data: 2010-01-27 19:22:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "narciasz" <n...@g...com>
.googlegroups.com...

> mozna mi powiedziec wszystko, bo uwielbiam sluchac
>
> kiwiko

Prawda, że pięknie pisze? :-)
Jak sądzisz kiwiko: czy oczekuje na coś?
Ed

20. Data: 2010-01-27 19:39:47

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może, że potraficie milczeć choć w jednym języku
> i nie wpychać jego każdemu w tyłek ? ;-)
> ENder

nie można Cię pochwalić

kiwiko

Re: Galerianki