Pszenica na kutie

1. Data: 2005-12-15 16:03:03

Temat: Pszenica na kutie
Od: "Pawel" <p...@n...ld.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie skad wziac? Jest w marketach? Ewentulanie na co zwrocic uwage?

Pozdrawiam,

Pawel

2. Data: 2005-12-15 17:10:08

Temat: Re: Pszenica na kutie
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@n...ld.onet.pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie skad wziac? Jest w marketach? Ewentulanie na co zwrocic uwage?

Po co w marketach, nie można na targ się udać? Na wagę sprzedają. A uwagę
należy zwrócić na kolor, żeby nie była na końcach szara lub czarna (co jest
pewną oznaką grzyba).

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2005-12-15 19:34:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> należy zwrócić na kolor, żeby nie była na końcach szara lub czarna (co jest

W Hali Mirowskiej sprzedają taką już przygotowaną na kutie.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-12-15 20:35:25

Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę się pod wątek z pytaniem: jak ją gotować? Tak jak kasze/ryż,
tzn. ma wchłonąć całą wodę, czy też tak jak strączkowe, tj. do skutku,
do miękkości?

Zenon Grodzki

5. Data: 2005-12-16 00:33:46

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z reguły tego niewiele potrzeba więc można zrobić w termosie. Wsypujesz
szklanke pszenicy, dopełniasz wrzątkiem, zakręcasz potrząsasz termosem,
zlewasz wode i nalewasz nowy wrzątek. Zakręcasz i za kilkanaście godzin masz
elegenką przenice na płoć ;).
Można też w wodzie ugotować tak jak strączkowe.

--
morghul

6. Data: 2005-12-16 07:19:38

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel napisał(a):
> No wlasnie skad wziac? Jest w marketach? Ewentulanie na co zwrocic uwage?

Widziałam wczoraj w miniMalu, więc w większych marketach tym bardziej
powinna być.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

7. Data: 2005-12-16 08:01:11

Od: Jacek Kos <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

morghul napisał(a):
> [...]
> masz elegenką przenice na płoć ;).
> Można też w wodzie ugotować tak jak strączkowe.

Z reguły - tak! ;-))
Ja robiłem w ub. roku z 3 kg. W tym - zjeżdżam do dwóch...
Uch!..

--
JackOss

8. Data: 2005-12-16 09:22:58

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> W Hali Mirowskiej sprzedają taką już przygotowaną na kutie.
> pozdr. Jerzy
Ale Hala Mirowska nie w każdym mieście jest :-)
Pozdr. - Agnieszka

9. Data: 2005-12-16 09:44:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
[...]
> Ale Hala Mirowska nie w każdym mieście jest :-)
> Pozdr. - Agnieszka

Kto wie ten zje, Paweł w zapytaniu nie podał miejsca.
:-P
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-12-16 10:01:41

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale Hala Mirowska nie w każdym mieście jest :-)

ale w każdym (chyba) powinien być jakis lepszy warzywniak, który o tej porze
sprzedaje suszone śliwki z pestką, suszone gruszki, jabłka, przeróżne
bakalie. Na ogół w tym towarzystwie stoi też pojemnik z pszenicą i drugi z
makiem.

pozdrawiam
Basia

Kurczak miodowo musztardowy