Puk, puk...

151. Data: 2004-12-27 15:08:43

Temat: Re: Puk, puk...
Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jakoś
>>

>Na pewno było w 1999, czyli 1998 też :) To leciało na wszystkich
>regionalnych chyba.

Oglądałam i to z całą rodziną ,ten program wciągał nawet takich, krórych
ogrody nie interesowały:-}
Jeżeli ma ktoś kasety chętnie pożyczę do obejżenia.... jeszcze raz:-}
Czy ktoś próbował sadzić ziemniaki w oponach? bo mnie się udało i plony były
piętrowe...podgląd ze" Świata ogrodów"

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

152. Data: 2004-12-27 15:50:34

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> U Crimsona ten świerk "robi" za naturalne, żywe patio.

Każdy może takie mieć ;)

--
-Crimson-

153. Data: 2004-12-27 16:36:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Och, piękne! A teraz pisz natychmiast, co rośnie na tej olbrzymiej,
> cienistej rabacie. Chcę mieć taką samą pod orzechami.

Otóż kolorowe pióropusze to tawułki, a w dolnej partii, tuż nad
kamieniami to funkie. Drobniutkie chmurki różowości to żurawki. Obawiam się
że pod orzechem, jak sądzę włoskim, będą miały za sucho, potrzebują
porządnie przesączonego wilgocią podłoża aby długo cieszyły oczy swymi
barwami orza aby urosły naprawdę potężne kępy.

>Gdy patrzę na Twoją
> "pracownię, zaczynam żałować, że bez litości wyharatałam dorodne
winorośle.
> Byłoby jak znalazł do osłonięcia ścian starej dziadkowej rudery. Na razie
> juz drugi rok się waham - zostawić ją, czy zburzyć?

Nie burz, tylko wyremontuj, podszpachluj i masz składzik jak sie patrzy.
Z takich obrastających "niepoprawnie" pnącz podoba mi się milin. Widziałam
takie :bydle" w Przelewicach. Obrastał składzik z czerwonej cegły, a jego
ciemna soczysta zieleń kontrastowała z kolorem cegły, no i do tego te
trąbeczki ... fiu fiu :-)

Serdecznie Miłka

154. Data: 2004-12-27 22:26:16

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości

> Każdy może takie mieć ;)
>
> --
> -Crimson-

Po latach. Po wielu latach.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

155. Data: 2004-12-28 00:07:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Dec 2004 23:36:45 GMT, Michal Misiurewicz napisał(a):

> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/czerwiec04/index
.html

Michale Ty u mnie kiedyś tymi zdjęciami wrzody spowodujesz:(
Już prawie zdążyłam o nich zapomnieć, a tutaj znów:)
Nie wolno takich zdjęć publikować, na dodatek w Święta;)

I pytanie, na jakiej konstrukcji jest rozpięta ta róża?
I czy pędy są mocne, gładkie i sztywne? I czy kolce takie, że lepiej się na
nie nie natknąć?
Bo jeśli tak i jeśli zdjęcie wiernie oddaje kolor kwiatu, to jestem prawie
pewna, że to New Dawn, chyba jedna z najpopularniejszych róż czepnych.
Rodem z USA zresztą:) Wydaje mi się, że kiedyś również Rafał sugerował tę
odmianę.

Natomiast do białej rugosy nadal wzdycham. Ale ktoś mi ją obiecał;)
Hortensja na szczęście tylko kwiat, na widok całego krzewu zapewne
spadłabym z fotela.

Pozdrawiam
Marta w środku amerykańskiego lata

156. Data: 2004-12-28 00:56:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Nie wolno takich zdjęć publikować, na dodatek w Święta;)

A nie jest przyjemnie sobie pomarzyc o lecie? :-)

> I pytanie, na jakiej konstrukcji jest rozpięta ta róża?

Na wachlarzu. Ale poza tym rozne pedy ida w rozne strony i czasem
sie o cos innego zaczepia.

> I czy pędy są mocne, gładkie i sztywne? I czy kolce takie, że lepiej się na
> nie nie natknąć?

W zasadzie tak.

> Bo jeśli tak i jeśli zdjęcie wiernie oddaje kolor kwiatu, to jestem prawie
> pewna, że to New Dawn, chyba jedna z najpopularniejszych róż czepnych.

Dziekuje za informacje.

> Hortensja na szczęście tylko kwiat, na widok całego krzewu zapewne
> spadłabym z fotela.

To absolurnie, pod zadnym pozorem, nie patrz na to zdjecie:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/hortensja
1.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

157. Data: 2004-12-28 07:25:26

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
> "Małopolskie Towarzystwo Ornitologiczne organizuje corocznie, na początku
> marca Dzień Otwarty poświęcony budkom lęgowym, w Instytucie Nauk o
Środowsku
> UJ, ul. Ingardena 6, w Krakowie.
> Informacje na temat imprezy i budek lęgowych można uzyskać w każdy wtorek,
> godz. 18.00-19.00 w siedzibie MTO : 31-131 Kraków ul.Czysta 17/4 lub
> dzwoniąc na nr tel. MTO: 0 xx/12/ 6315730 /1/2, lub e-mail:
> m...@m...most.org.pl "

Mozna tam tanio kupic budki?
Anka

158. Data: 2004-12-28 16:41:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hortensja na szczęście tylko kwiat, na widok całego krzewu zapewne
> spadłabym z fotela.

Pod wpływem, który działa z upływem ?;-)

> Pozdrawiam
> Marta w środku

Pozdrawia czasowo boletus

159. Data: 2004-12-28 20:08:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2004 00:56:09 GMT, Michal Misiurewicz napisał(a):

> To absolurnie, pod zadnym pozorem, nie patrz na to zdjecie:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/hortensja
1.jpg

To zdjecie w oczach mi stoi, pocieszajace, zę za kilka lat i moje tak będą
wyglądały:)

Pozdrawiam
Marta

160. Data: 2004-12-28 23:59:46

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 2004 08:25:26 +0100, "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>
wrote:

>Mozna tam tanio kupic budki?
>Anka

Dziś widziałem w OBI po 35 PLN... pszchhhhh, chora cena...

kwitnąca goryczka
ziemia do storczyków?
przezimowac balkonowe poziomki
pytanie o swierk czarny