Puls 110 - 120 Jakie mogą być konsekwencje ?

1. Data: 2006-02-25 14:53:53

Temat: Puls 110 - 120 Jakie mogą być konsekwencje ?
Od: "Buntownik z Areozolu" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja otyła żona ( 29 lat, 90 kg ) od jakiegoś czasu ma bardzo wysoki puls w
granicach 110 - 120 - nie da się namówić na pójście do lekarza bo ona we
wszystkim jest najmądrzejsza. Czym może byc spowodowany taki wysoki puls ? Czy
należy zgłosić sie do lekarza ? Jakie mogą być konsekwencje ? Jak to można leczyć ?

2. Data: 2006-02-25 16:12:01

Temat: Re: Puls 110 - 120 Jakie mogą być konsekwencje ?
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buntownik z Areozolu napisał(a):
> Moja otyła żona ( 29 lat, 90 kg ) od jakiegoś czasu ma bardzo wysoki puls w
> granicach 110 - 120 - nie da się namówić na pójście do lekarza bo ona we
> wszystkim jest najmądrzejsza.
Ogłoszenie:
Sprzedam Encyklopedia Britanica, atrakcyjna cena. Mi nie jest juz
potrzebna. Moja żona wszystko wie najlepiej ! :)
> Czym może byc spowodowany taki wysoki puls ? Czy
> należy zgłosić sie do lekarza ? Jakie mogą być konsekwencje ? Jak to można leczyć ?

Np.nadczynność tarczycy, migotanie przedsionków, wysoko gorączka, stres.
Jeśli czuje się dobrze, ostatnio zaczęła chudnąć, to możliwe, że
nadczynność tarczycy.

--
_ _ _ _

Sanatorium
uwypuklenie
rwa kulszowa
Proporcje ziol w mieszance
wyniki badania mammaograficznego- pytanie