Pumpkin pie - pytanie

1. Data: 2006-10-09 18:23:15

Temat: Pumpkin pie - pytanie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W przepisie Magdaleny Basset na pumpkin pie na nadzienie potrzebne są 2
szklanki zmiksowanej dyni. Czy ktoś robił to ciasto i wie, jaka to ma
być dynia - ugotowana, upieczona, surowa? Byłabym wdzięczna za
odpowiedź, najlepiej autorki przepisu :-).

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-10-11 18:20:04

Temat: Re: Pumpkin pie - pytanie
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> W przepisie Magdaleny Basset na pumpkin pie na nadzienie potrzebne są 2
> szklanki *zmiksowanej* dyni. [...]

Pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-10-11 18:24:54

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ege429$22g$1@arwena.connecta.pl, medea wrote:
> [...]
> ma być dynia - ugotowana, upieczona, surowa? Byłabym wdzięczna za
> odpowiedź, najlepiej autorki przepisu :-).

Kurczę, to ja się nie nadam, co? :-)

Robiłam to ciasto w zeszłym roku. Dynię przekroiłam na pół, wydrążyłam
pestki, owinęłam folią aluminiową i upiekłam w piekarniku. Bodajże 180C,
ale nie pamiętam jak długo.

Nawet jeszcze mam zdjęcie na dowód. :-)
http://babelfish.republika.pl/kuchnia/DSC08843.jpg

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

4. Data: 2006-10-11 18:28:54

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:egjcif$rr4$1@inews.gazeta.pl, Hanna Burdon wrote:
> Robiłam to ciasto w zeszłym roku. Dynię przekroiłam na pół, wydrążyłam
> pestki, owinęłam folią aluminiową i upiekłam w piekarniku. Bodajże
> 180C, ale nie pamiętam jak długo.

O, tu jest wszystko wyłuszczone:
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/58
a599b98b8f0d92

5. Data: 2006-10-11 18:37:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisał(a):

> Kurczę, to ja się nie nadam, co? :-)

Nadasz się, nadasz :-).

> Robiłam to ciasto w zeszłym roku. Dynię przekroiłam na pół, wydrążyłam
> pestki, owinęłam folią aluminiową i upiekłam w piekarniku. Bodajże 180C,
> ale nie pamiętam jak długo.

Dzięki piękne, a długo piekłaś? Pewnie nie pamiętasz ;-).

> Nawet jeszcze mam zdjęcie na dowód. :-)
> http://babelfish.republika.pl/kuchnia/DSC08843.jpg

Całkiem całkiem wygląda :-).

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2006-10-13 19:34:27

Od: "Art(Gruby)" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> [...]
> być dynia - ugotowana, upieczona, surowa? Byłabym wdzięczna za
> odpowiedź, najlepiej autorki przepisu :-).

surowa
;-)
Art(Gruby)

7. Data: 2006-10-13 22:45:05

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote:

> surowa
> ;-)
> Art(Gruby)

Przepraszam, ze dopiero dzis - dynia ma byc upieczona do miekkosci, a
potem miazsz zmiazdzony widelcem.
Magdalena Bassett

8. Data: 2006-10-15 02:44:53

Od: "Art(Gruby)" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Przepraszam, ze dopiero dzis - dynia ma byc upieczona do miekkosci, a
> potem miazsz zmiazdzony widelcem.
> Magdalena Bassett

nowosc dla mnie ...ale co dom to przepis....
;-)))

Art(Gruby)

9. Data: 2006-10-15 16:26:34

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote:

> nowosc dla mnie ...ale co dom to przepis....
> ;-)))
>
> Art(Gruby)

Masz racje co do domu...a co jest dla Ciebie nowoscia? to, ze upieczona?
czy to, ze widelcem?

:)
MB

szpinak