Re: Punktowy żel/maść/krem?

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Thu, 29 Jan 2004 11:01:30 +0100
Sender: News User <n...@j...net>
From: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl>
Subject: Re: Punktowy żel/maść/krem?

In news:bval2s$sv6$1@news.onet.pl,
Bam <N...@o...pl> typed:

> Mam cerę tłustą, chociaż już nie trądzikową, więc czasami zdarząją się
> pojedyńćze pryszcze.
> Chciałabym jaki sprawdzony preparat na takie niespodzianki.
> Myślałam o plasterkach Lysanelu, ale może coś innego?

Klindamycyna =] To antybiotyk, więc na receptę, ale skuteczność preparatu
jest niesamowita. Dostałam to od "mojej" dermatolog. Wcześniej próbowałam
różnych maści, toników, nawet pasty do zębów (całkiem skuteczne, smaruje się
zarodek pryszcza kropelką pasty na noc, a następnego dnia jest już
wyschnięty -- polecano tę metodę w jakimś programie o drobnoustrojach) i
wielu innych sposobów, a Clindacne załatwiło sprawę od ręki, w dodatku za
kwotę ok. 10 zł jest tubka, której używam od października doraźnie i nawet
ćwierć jej nie ubyło =] Więc polecam wizytę u lekarza.

Pozdrawiam,
Karola