Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?

From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
Date: Fri, 13 Dec 2002 13:55:17 +0100

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:atck73$94l$1@news.tpi.pl...

> Podobno kolorowe tusze ma Sephora, ale ile kosztuja, to tego nie wiem.
Art deco ma kolorowe tusze. Podobno dobre ale cena tez pewnie nie na
probowanie wylacznie. Chociaz na pewno przystepniejsza niz Chanela czy Diora

> Kurka, zachecilas mnie. Ja lubie eksperymenty, chyba sama polaze za takim
> tuszem. To mogloby byc cos ciekawego. Ja ostatnio kupilam bordowe
(zupelnie
> mocno bordowe), "soczyste" cienie i rzeczywiscie przy zielonych oczach
> dobrze sie to prezentuje (mam na sobie, hihi). Jeszcze sprawdze
pomaranczowe

Oo.. powiedz cos wiecej o tych cieniach. Ja mam juz jedno bordo ale jakis
inny odcien dla odmiany by nie zaszkodzil.
Jaka firma, jaki numerek? Pastelowe czy matowe? I jaka cena hehehe
Ale pytan